.

Beantwoord

Aanvraag simkaart annuleren

  • 6 March 2014
  • 14 reacties
  • 1181 Bekeken

Goedendag,

Vraag: bij deze wil ik de aanschaf van een micro-simkaart annuleren.
(vanmiddag 6/3 besteld)

Uitleg:
Ivm de aanschaf van een nieuw toestel een nieuwe simkaart aangeschaft. Volgens de verkoper moest  er een micro-simkaart in. Naar nu blijkt gaat er een 'normale' simkaart in en was de huidige simkaart voorbereid om er een micro van te maken.

Bedankt voor uw begrip en medewerking.

Groetend,
Otto 
icon

Beste antwoord door Charlene 7 March 2014, 16:25

Bekijk originele reactie

14 reacties

Van het Simyo-team bericht ontvangen dat de bestelling is geannuleerd en dat de simkaart niet wordt verzonden.
Snelle reactie en goede service.  Bedankt.
Badge +8
Hoi Otto S,

Welkom op het forum 🙂
Ik zie dat je ons op tijd hebt kunnen bereiken en dat ze de simkaart nog voor je hebben kunnen annuleren. Als die nog niet verstuurd is, kan dat inderdaad nog.
Ik ben heel blij dat je tevreden bent over onze service, en dat je dat ook hier meldt. Daar doen we ons best voor :)
Ik zou zeggen, zegt het voort! ;)

groetjes,
Charlene
Beste Charlene,

Ik heb zojuist een nieuwe simkaart aangevraagd, echter heb ik de verkeerde besteld. Ik heb een nieuwe nano simkaart nodig in plaats van een standaard ormaal formaat simkaart. Kan de bestelling omgezet worden?

Mvg, Roos
Badge +6
Hoi Roos8, welkom op het forum!

Ik zie dat je inmiddels via de e-mail al bent geholpen en je ook al een vervangende nano simkaart inmiddels hebt besteld, deze zal maandag worden verstuurd en met een beetje mazzel ontvang je 'm dan dinsdag in je brievenbus! 🙂
Hallo, ik heb hetzelfde. Gister een micro simkaart besteld terwijl blijkt dat mijn huidige simyo simkaart een combinatiekaart is waardoor ik dus al een micro simkaart heb. Graag zou ik de bestelling van de micro simkaart dus willen annuleren. Mvg Tessa
Reputatie 5
Badge +11
Hoi Tessa90, welkom op ons forum :)

In je gegevens zie ik dat je hierover ook een mailtje hebt gestuurd en dat je supersnel een reactie had dat het in orde was 😃
Nou ik ook maar ff dan,ik heb volgens mij een micro sim besteld maar dat moet een nano sim zijn ,kan dat nog veranderd worden BVD
Badge +8
Hoi alx,

Ja, dat hadden we al veranderd samen op Twitter 🙂 Dat komt dus goed.

Groetjes, Charlene
Hallo,

Ik zou ook graag de aanvraag van mijn micro simkaart annuleren. Ik heb hem niet meer nodig omdat ik de standaard simkaart ook tot een micro sim kan maken. 

Mvg Wencke
Badge +8
Hoi wencke1993,

Welkom op het forum:)

Ik heb even voor je gekeken, maar ik zie geen bestelling voor een vervangende simkaart terug?
Gaat het over een andere aansluiting misschien waar je deze voor hebt besteld? Ik denk dat je dan het beste even belt met de klantenservice. Het zit namelijk zo, als je simkaart nog niet verstuurd is, kunnen we hem nog annuleren. Anders niet meer.
Op het forum reageren we meestal binnen een werkdag, maar als je even belt ben je er natuurlijk sneller bij. Dan ben je misschien nog op tijd.
Ging het toch over de aansluiting waarmee je bent ingelogd, dan heb je geluk, want dan is je simkaart bestelling niet doorgekomen. Dan hoef je dus ook niks te annuleren.

Groetjes, Charlene
Badge
Beste Simyo,

Mijn vraag had ik al gesteld in een nieuw topic, maar een reactie hier is misschien gepast.
Vanochtend heb ik een vervangende simkaart aangevraagd.
Zojuist heb ik mijn huidige simkaart gevonden en zodoende vroeg ik me af of de aanvraag nog te annuleren is?

Groetjes,
Reputatie 5
Badge +11
Hoi Gwyliam,

Ik zag je vraag inderdaad ook al in dit topic voorbij komen zojuist.
Geeft helemaal niet, hoor. Ik heb er in dat topic al een reactie op gegeven.
Hallo,

Ik heb gister ook een nieuwe simkaart aangevraagt omdat ik mijn oude verloren was, maar die heb ik nu weer terug gevonden. Kan ik de simkaart annuleren en het geld terug krijgen?

Alvast bedankt!

Mvg Meggy
Reputatie 5
Badge +8
Hoi Meggy,

Wat vervelend dat je simkaart kwijt was! Gelukkig heb je het kaartje weer gevonden ;)

De bestelling kan ik helaas niet meer annuleren. Je vervangende simkaart is afgelopen dinsdag meteen opgestuurd. Je hoeft het kaartje natuurlijk niet te activeren. Is het een optie om hem als reserve te bewaren?

Groetjes,
Sean

Reageer