.

Beantwoord

3 nieuwe sim kaarten gekregen, welke kaart bij welk telefoonnummer?

  • 19 November 2020
  • 4 reacties
  • 274 Bekeken

Voor mijn 3 telefoonnummers kreeg ik 3 enveloppen met elk een nieuwe simkaart toegestuurd. Elke simkaart heeft een nummer, maar ik zie geen referentie naar een telefoonnummer. Via mijn Simyo zie ik na inloggen met 1 van de telefoonnummers een optie om “de simkaart” te activeren, maar wie van de drie? Mogelijk heeft de simkaart nu nog geen referentie naar het telefoonnummer en wordt die link pas na activeren gemaakt, maar dat kan ik dan weer nergens vinden. Hoe werkt dit?

icon

Beste antwoord door Anonymous 19 November 2020, 11:52

Bekijk originele reactie

4 reacties

Goedemorgen, bijna goedemiddag @Kees-bug 

Misschien is het een idee om hier de laatste 3 cijfers van elke simkaart te plaatsen. Een moderator, medewerker van Simyo kan je dan verder helpen. 

Reputatie 7

@Kees-bug @Friesian Om te voorkomen dat er wellicht te veel persoonlijke informatie gaat worden vermeld in een reactie zou ik willen adviseren even te bellen met de Klantenservice.

Reputatie 7
Badge +6

Hoi Kees-bug,

 

Wat leuk dat je 3 Simyo aansluitingen hebt besteld! 

 

Kun je mij een privébericht sturen met de simkaartnummers die je hebt ontvangen en telefoonnummers? Dan kan ik even je voor je uitzoeken welke simkaart bij welk nummer hoort. 

 

Thanks Friesian en RicoK voor de hulp!

 

Groetjes,

Daisy

Opgelost!  Elk simkaartnummer heeft een eigen telefoonnummer, ik heb inmiddels van Daisy doorgekregen welk telefoonnummer bij welk simkaartnummer hoort.

Reageer