.

Beantwoord

Kan ik een 2e simkaart met hetzelfde nummer bestellen?

  • 29 March 2016
  • 3 reacties
  • 229 Bekeken

ik heb een al wat ouder nokia telefoon toestel met Simyo prepaid en inmiddels ook een iPhone 4 erbij.
Wil beiden op het oude tfn nr kunnen gebruiken (niet tegelijk, maar wel met een simkaart in beide apparaten) via prepaid
vraagje:
- wat /hoe moet ik dat bestellen bij Simyo (en zijn er alternatieve opties?)

- moet ik nog iets bijzonders doen op de IPhone 4 om deze werkend te krijgen?

hjahend
icon

Beste antwoord door Angela 30 March 2016, 10:49

Bekijk originele reactie

3 reacties

Reputatie 7
Badge +10
Hoi Hjahend,

Welkom op het Simyo Forum.

Goed dat je dit komt vragen bij ons!

Als ik het goed begrijp, zou je dus graag een tweede simkaart willen bestellen met hetzelfde nummer als je nu al hebt. Een zogenaamde Duo Simkaart. Helaas bieden wij deze type simkaarten niet aan bij Simyo. Als jij een nieuwe simkaart bestelt, kan dit alleen ter vervanging van je huidige simkaart of met een nieuw nummer.

Laat je het weten als je nog vragen hebt hierover?

Groetjes,
Angela
OK Angela,
Dus het betekent dat ik een tweede nummer moet aanvragen bij jullie (wil oude nummer niet opgeven)?
Dat kan dan hopelijk wel met dezelfde persoonsgegevens als het oude nummer (geen verrekening problemen)?
Al met al best wat omslachtiger dan mijn voorstel denk ik zo...
groetjes
Harry
Reputatie 7
Badge +10
Hoi Harry,

Dat klopt helemaal.

Je kunt dus een 2e abonnement afsluiten met een 2e telefoonnummer. Je kunt dit gewoon onder dezelfde gegevens afsluiten als je jouw andere abonnement hebt staan. Dit heeft verder geen invloed op verrekeningen. Je krijgt namelijk 2 aparte accounts met en dus ook aparte facturen. Is dit een goed alternatief?

Groetjes,
Angela

Reageer