.

Beantwoord

2 sims op 1 nummer mogelijk bij sim only?

  • 13 August 2013
  • 6 reacties
  • 648 Bekeken

Hallo allemaal,
Mijn man zit bij t mobile en ziet dat ie 30% meer betaalt voor sim only. Hij wil dus wel overstappen maar vroeg of je ook 2 Sims op 1 nummer bij sim only kunt hebben, hij heeft er 1 in zijn auto-dashboard en 1 in de iPhone, vandaar. Ik zie nergens op de site info hierover terwijl er toch wel meer mensen zoiets in de auto hebben?
Dank voor jullie tijd!!
Laurette
icon

Beste antwoord door Ernst 14 August 2013, 09:33

Bekijk originele reactie

6 reacties

Reputatie 7
Badge +9
Dit is al vaker gevraagd, maar helaas biedt Simyo dit niet. Althans niet op dit moment.
Reputatie 5
Badge +11
Dit is al vaker gevraagd, maar helaas biedt Simyo dit niet. Althans niet op dit moment.

Allereerst wil ik je van harte welkom heten op het forum, Laurette :-)

Wat Scotsman zegt, klopt inderdaad. Een zogenaamde dualsim wordt op dit moment niet aangeboden bij Simyo.
Een dualsim wordt vaak aangeboden bij zakelijke contracten, en aangezien Simyo die niet heeft, hebben we ook geen dualsim.
Reputatie 7
Ik zou dit wel erg kunnen waarderen als Simyo hier wél werk van zou kunnen gaan maken. 

Op dit moment gaat het niet meer voor mij op, maar toen ik tot voor kort nog mijn vorige Zweedse auto reed, waarbij de vorige eigenaar er voor had gekozen een telefoon in het dashboard af-fabriek geleverd te krijgen, zou ik heel veel baat hebben gehad bij een tweede sim.

Waarom kan (of wil?) Simyo deze mogelijkheid niet aanbieden?
Badge +6
Hoi RicoK,

Op het moment is het helaas voor ons technisch niet mogelijk om dual-simkaarten aan te bieden.

Echter krijgen we hier wel vaker vragen over van klanten, daarom ligt dit bij desbetreffende afdeling om zich hier over te buigen.
Maar vooralsnog staat het niet op de planning dat we dual-simkaarten gaan aanbieden.
Hi, Ik gebruik meerdere toestellen en een 4G tablet, zou het erg fijn vinden als ik een dual card kan krijgen, want
dan kan ik dus meer data gebruiken, dus ook meer inkomsten voor Simyo lijkt me 🙂...

Hopelijk komt er snel een oplossing ?

Gr Rick
Reputatie 2
Badge +6
Hoi Rick2014,

Welkom op het forum! :)

Als het goed is moet dat niet voor meer inkomsten zorgen, maar pas jij je bundel zo aan dat je niet erbuiten komt 😉

De reden waarom Simyo dit niet aanbiedt, is omdat er simpelweg te weinig klanten zijn die gebruik willen maken van deze optie. Simyo is een online provider met exclusief particuliere contracten. Dit is toch net een iets andere doelgroep.

Wat je zou kunnen doen is een poll starten op het forum 🙂 Als je kunt aantonen dat er heel veel klanten zijn die behoefte hebben aan dual-simkaarten kunnen we dit aan de marketing afdeling presenteren. Idee?

Als ik je ergens mee kan helpen dan hoor ik dat graag!

Reageer