.

Beantwoord

Er zijn nieuwe internetbundels. Maak ik hier ook gebruik van?

  • 21 February 2017
  • 6 reacties
  • 118 Bekeken

Waarom is mijn 100mb abonnement ineens verdwenen? Iedere maand werd mijn internet abonnement €4,- voor 100 mb automatisch verlengd. Nu is ineens mijn abonnement verdwenen en ben ik verplicht €5,- te betalen voor 150 mb!
icon

Beste antwoord door Samantha 24 February 2017, 15:38

Bekijk originele reactie

6 reacties

Reputatie 5
Badge +6
Hey Emem,

ik denk dat het komt door de bundelwijzigingen kijk maar bij bundels,

de bundels zijn veranderd en nu is de goedkoopste met prepaid 5 euro 150 mb.
Dit is dus best wel logisch.

Groet Paul.
Reputatie 6
Badge +7
Hoi emem51,

Welkom op het Forum! Leuk dat jij je vraag hier stelt. 😊

Ik vind het vervelend dat er onduidelijkheid is ontstaan over onze tarieven!

Het klopt wat PaulH zegt, we bieden sindskort andere internetbundels aan voor Prepaid klanten. Deze tarieven zijn alleen geldig voor klanten die hun internetbundel niet automatisch verlengen.

Ik heb je aansluiting erbij gepakt en zie dat jij je internetbundel automatisch verlengt. Zolang je deze optie aan hebt staan, blijf je gebruik maken van de oude tarieven. Schakel je de automatisch verlenging voor een ogenblik uit? Dan val je onder de nieuwe tarieven.

Laat je het ons weten als je hier vragen over hebt?

@PaulH, bedankt voor het meedenken!

Groetjes,
Asma
Hallo Asma, je geeft het zelf al aan dat ik mijn automatisch verlengen aan heb staan dus zou er niets veranderd moeten zijn! Maar toch zijn de gegevens weg en is mijn internetbundel niet automatisch verlengd. Er staat nu "Kies een internetbundel" Gr.
Badge +7
Hoi enem51,

Je hebt helemaal gelijk. Ik moet Asma hierin ook corrigeren. We hebben in het najaar van 2016 nieuwe Prepaid internetbundels gekregen. Klanten die automatisch opwaarderen aan hadden staan, konden nog gebruik maken van de oude bundels. Dit werkt precies zoals Asma je heeft verteld.

Hier is de afgelopen maand verandering in gekomen. We gaan nu definitief stoppen met de oude bundels, ook al had je automatisch opwaarderen aan staan. Dit betekent dat als je internetbundel nu op is, je alleen nog kan kiezen uit de nieuwe internetbundels. Deze kun je uiteraard ook weer automatisch verlengen.

Als je hier nog vragen over hebt, hoor ik dat graag.

Groetjes,
Samantha
Hoi Samantha het eerste deel van je antwoord was mij al bekend maar het tweede deel niet! Vind het een beetje klantonvriendelijke actie van Simyo zo ineens zonder de klant in te lichten!
Reputatie 7
Badge +10
Hoi emem51,

Wat jammer dat er onduidelijkheid is ontstaan hierover! Het spijt me dat dit niet eerder verteld is 😞 Ik zorg ervoor dat deze feedback terecht komt bij de juiste persoon. Zo kunnen we dit in de toekomst verbeteren. Helaas kan ik je verder geen ander antwoord geven dan dat Samantha al heeft gedaan. De bundels houden echt op met bestaan. Ik kan deze niet 'in leven houden' voor je. Sorry!

Heb je hier nog vragen over?

Groetjes,
Angela

Reageer