.

Beantwoord

Zetten jullie mijn beltegoed over bij een overstap naar Sim Only?

  • 11 February 2016
  • 2 reacties
  • 131 Bekeken

Hallo,
Ik heb op dit moment een symio pre-paid toestel. Deze week ga ik over op een nieuw toestel met een symio abonnement. Hoe kan ik het beltegoed overzetten naar mijn nieuwe mobiel?
icon

Beste antwoord door Anonymous 11 February 2016, 15:01

Bekijk originele reactie

2 reacties

Hallo,
Ik heb op dit moment een symio pre-paid toestel. Deze week ga ik over op een nieuw toestel met een symio abonnement. Hoe kan ik het beltegoed overzetten naar mijn nieuwe mobiel?

Hoi simonepeters.

Dat kun je niet. Simyo heeft geen pre-paid toestel(len)
Wanneer jij overgaat van prepaid komt je tegoed verrekend op de factuur. (Mindering van kosten)

https://www.simyo.nl/klantenservice/vragen/ik-wil-overstappen-van-simyo-prepaid-naar-sim-4?c=4

Lees de info in de link eerst goed door en ga daarna naar jouw mijn simyo om alles in de goeje kannen te gieten.:)

Suuk 6
Reputatie 6
Badge +10
Hoi simonepeters, welkom op het Simyo forum 🙂.

Wat leuk dat je deze week gaat overstappen naar een Simyo Sim Only. Je kunt dit gelukkig, zoals Friesian aangeeft, gelukkig op je huidige simkaart doen. In de link die hij deelt lees je hoe je dit doet, namelijk via Mijn Simyo. Je hoeft dan alleen je Simyo simkaart in jouw nieuwe telefoon te stoppen en heb je een abonnement 🙂. Wij verrekenen je beltegoed dan met je eerstvolgende facturen.

Groetjes, Tiury

Bedankt Friesian!

Reageer