.

zal ik deze man gelijk geven of niet?

  • 16 January 2012
  • 2 reacties
  • 741 Bekeken

Badge +3
25.05.2011, 19:22
ben
''Ik ben een mobiele beller die soms zijn VoiceMail aan wil hebben maar
ook zijn er momenten dat ik die uitgeschakeld wil hebben. Dat loopt niet
soepel bij KPN. Via het menu van je GSM kun je het niet instellen, dat
heeft KPN geblokkeerd. Want ze willen maar al te graag dat je je
VoiceMail aan hebt staan. Immers als een beller jouw belt en je bent
even in gesprek of je GSM is uit of buiten het bereik van het netwerk,
dan krijgt de bellen contact met het dure KPN netwerk waarbij de beller
moet betalen en dus kassa voor KPN Simyo. Het in- en uitschakelen van de
VoiceMail gaat niet snel of wordt niet verwerkt. Daarnaast moet je
volgens mij ook betalen voor het in- en uitschakelen van je VoiceMail.
Terwijl als je het via je menu zou doen (of met code's) dit gratis zou
zijn.12331 is VoiceMail aan
12339 is VoiceMail uit
*101# als je dit in toetst krijg je de melding: Dienst is geblokkeerd
voor uw service provider. Ik denk dat het woordje "voor" door moet zijn?Verder als je 1244 belt dan hoor je wat je beltegoed is. Je krijgt dan
ook een tijdstip te horen. Aan dat tijdstip heb je niets want er wordt
geen datum bij genoemd. Dit heb ik doorgegeven aan KPN Simyo. Dit was
bij hun bekend en verder doen ze er niets aan. Kennelijk moet het via
onwijs veel lagen gaan voordat iemand dit aanpast. En na de tweede laag
is denk ik het berichtje verdwenen in het niets.''

(en onderaan wat je ziet heb ik geschreven uiteraard)
de beste man had dit door gegeven aan simyo maar natuurlijk zijn het een stelletje schoolkinderen bij het klantenservice en op e-mails reageren zijn ze bang voor


en dit sinds 25 mei 2011...hoe moeilijk kan zoiets zijn om het op te lossen? en vervolgens snap ik niet dat je effe normaal je beltegoed sneller kan laten checken door *101#.......en je kan wel 1244 bellen maar echt bepaald snel is het niet....
bah bah en nog is bah....... -__-' als je het oplost krijg je blije mensen en als je het niet doet gaan er veel mensen weg uiteraard...lekker slim hoor, en als dit een simyo personeel leest gaan ze het oplossen maar via telefonie kunnen ze niks oplossen?...best vreemd hé

2 reacties

Badge +3
Of het kan ook zijn dat dat toen een oude topic was.....maar toch heeft ie gelijk...behalve de Voicemail dan.. Lol
Badge +3
en ohhja, klopt het wel wat deze heer zegt? of zijn het maar rare gedachtes van hem!?!?!
en ik vroeg me dit gewoon af,



en hier is de bron! http://www.veit.nl/553538-simyo-voicemail-in-en-uitschakelen

Reageer