.

Beantwoord

Ik wil mijn Prepaid opzeggen en beltegoed overzetten. Kan dat?

  • 2 December 2016
  • 9 reacties
  • 260 Bekeken

Hallo, Ik heb 2 prepaids en wil 1 daarvan opzeggen en het beltegoed naar een ander prepaid overzetten.
Prepaid nr.1; 06xxxxxxxx wil ik opzeggen en het beltegoed overzetten naar nr.2; 06xxxxxxxx
Ik ga ook akkoord met de 5 euro administratie kosten die U in mindering brengt van mijn tegoed.

vriendelijke groet
Patrick Aerts
icon

Beste antwoord door Samantha 5 December 2016, 11:16

Bekijk originele reactie

9 reacties

Reputatie 7
Badge +9
Haal de 06 nummers even weg zolang het nog kan (kan tot max. 1 uur na plaatsing van je post) i.v.m. privacy. Simyo medewerkers kunnen aan je forum login zien om welk 06 nummer het gaat, en zullen je waarschijnlijk via een PM vragen wat het andere nummer is.
Bedankt
Je hebt in ieder geval de juiste route gekozen.

In de uitleg van de klantenservicepagina staat echter wel datje de nummers moet vermelden. Denk dat Simyo dat moet aanpassen.

https://www.simyo.nl/klantenservice/vragen/prepaid-opzeggen-en-beltegoed-overzetten-309?c=122
Oke Raytje,

Prepaid nr.1; 06xxxxxxxx wil ik opzeggen en het beltegoed overzetten naar nr.2; 06xxxxxxxx
Ik ga ook akkoord met de 5 euro administratie kosten die U in mindering brengt van mijn tegoed.

Vriendelijke groet

vriendelijke groet
Patrick Aerts
Het is juist de bedoeling dat je geen nummers vermeld wegens privacy. Dat het in de uitleg staat is een foutje, dat wilde ik er mee zeggen. Dus haal ze weg zoals Scotsman ook al aangaf.. 🙂
Oh Misverstand bedankt. Raytje
Badge +7
Hoi Pataerts,

Welkom op het Simyo forum! :D

Natuurlijk kunnen we het beltegoed van je ene Prepaid overzetten naar je andere Prepaid! Ik heb je voor de zekerheid een privébericht gestuurd om te controleren of ik het juiste telefoonnummer heb. Heel goed dat je op advies van Scotsman en Raytje je telefoonnummers hebt verwijderd. Ik heb voor de volledigheid de eerste cijfers ook veranderd in X'jes. Vind je dat goed?

Groetjes,
Samantha

@ Scotman en Raytje, heel erg bedankt voor jullie adviezen. Raytje, ik heb ook gevraagd of ze even naar deze pagina kunnen kijken 😉 Bedankt!
Goed gedaan Samantha.
Dan je wel.
Badge +7
Hoi pataerts,

Graag gedaan 😃 Ik heb het beltegoed overgezet naar je andere nummer. Als je nog andere vragen hebt, laat je dan iets van je horen?

Groetjes,
Samantha

Reageer