.

Beantwoord

Werkt internet ook in een auto met een Prepaid simkaart?

  • 20 November 2017
  • 4 reacties
  • 401 Bekeken

Kan met een prepaid internetbundel een auto connection tot stand worden gebracht ?
icon

Beste antwoord door Asma 21 November 2017, 13:39

Bekijk originele reactie

4 reacties

Reputatie 6
Badge +7
Hoi Din,

Welkom op het Forum!

Dat is een hele goede vraag! Als je een internetbundel aanvraagt, dan zorgen wij ervoor dat je internet kunt verkrijgen met je simkaart. Helaas kunnen wij alleen niet garanderen dat je simkaart ook zal werken in een auto. Onze simkaarten zijn namelijk ontwikkeld voor gebruik in een simkaart.

Het is zeker mogelijk om dit van te voren uit te testen nog voordat je een internetbundel aanvraagt. Het is namelijk ook zonder een internetbundel mogelijk om te internetten. Je betaalt dan 15 cent per MB. Je kunt een Prepaid simkaart aanvragen via de VriendenDeal. Je ontvangt dan op je huidige en nieuwe simkaart € 5,- extra van ons. Meer informatie over de VriendenDeal vind je hier.

Laat je het weten als je hier meer vragen over hebt?

Groetjes,
Asma
Ik wil met mijn auto een internet verbinding maken, om dit te kunnen realiseren, maak ik van mijn smartphone een hotspot, om vervolgens met de auto het internet op te kunnen.
Is een prepaid internetbundel hiervoor geschikt ?
Reputatie 7
Badge +9
Hoi din,

In principe wel, hou er wel rekening mee dat een hotspot aardig wat data kan consumeren!
Reputatie 5
Badge +5
Hoi Din,

Wat Franswon aangeeft klopt helemaal. Als je internet wilt gebruiken met een Prepaid van Simyo, dan is het aan te raden om een internetbundel aan te schaffen via Mijn Simyo. Als je gaat internetten zonder bundel, dan betaal je het buitenbundeltarief van 15 cent per MB en kunnen de kosten flink oplopen. Ik weet niet precies voor welke diensten de auto precies gebruik gaat maken van je internetverbinding, maar het is handig om te kiezen voor een grote internetbundel. Bij het gebruik van een hotspot kan het internetverbruik snel oplopen. Uiteraard sturen we je een waarschuwing per sms op het moment dat je internetbundel voor 50% en 100% is verbruikt. Ook kun je je verbruik bijhouden in onze app.

Heb je hier nog vragen over?

@ Franswon, bedankt voor de waarschuwing!

Groetjes,
Els

Reageer