.

Beantwoord

Wat is er met mijn tegoed gebeurd?

  • 8 November 2018
  • 4 reacties
  • 283 Bekeken

Badge
ik ben zo boos
heb altijd automatisch laten opwaarderen, nooit geen problerm
tot nu toe
is voor 30 euro afgehaald
was , zoals ze mij uitlegde, een nummer dat mij betaalde smsen toezond a raison van 1,90 per sms
na veel moeite automatisch opwaarderen afgezet
kreeg nog een berichtje of de technische staff die voor mij zou uitschakelen
jaja was mijn antwoord
en wat krijg ik nu
ik sta in de min 5,96 euro
nu wil ik toch echt dat dit stopt en wel nu en hier,
heeft me dus al veel geld gekost waar ik niets aan kan doen
en nu EIS ik meteen een goede oplossing van Simyio
hoeveel mensen zijn hier nog meer de dupe van??
icon

Beste antwoord door Jihane 8 November 2018, 15:58

Bekijk originele reactie

4 reacties

Reputatie 7
Badge +10
Hoi Henny,

Begrijpelijk dat je dit vervelend en verwarrend vindt. Ik heb zojuist gereageerd in je andere topic gereageerd hierover 🙂 Zullen we daar verder kletsen? Dat is handiger dan dat we op twee plekken hetzelfde gesprek voeren.

Tot daar!

@ Groentjuh, dankjewel voor je input!

Groetjes,
Jihane
Badge
Vind en vond dit voor mij een ideale oplossing, heb dit al jaren.
later werd aangeboden automatisch opwaarderen als je tegoed onder de 2 euro komt, geweldige oplossing voor mij,
is altijd goed gegaan, tot nu dan
en is nu in een hele korte tijd, heel fout gegaan
Badge
Ik ben een PREPAID gebruiker
Reputatie 7
Badge +9
Behalve bij prepaid gebruikers, biedt Simyo geen mogelijkheid om betaalde SMS-diensten (zoals kadasterdata) te gebruiken. Dat staat ook hier. Misschien dat u op Payinfo uw lopende diensten ook kunt beƫindigen.

U bent een van de weinige, die last heeft van het kunnen gebruiken van betaalde SMS-diensten. Op het forum hoor ik voornamelijk juist dat klanten klagen die ze geen betaalde SMS-diensten kunnen gebruiken. Ze snappen niet, dat dat een dienst is wat ze niet moeten willen, zoals jij nu helaas hebt moeten ondervinden.

Een moderator komt later nog langs om naar uw aansluiting te kijken en te kijken hoe het gesteld is met de oplossing.

Reageer