.

Beantwoord

Wat doe ik met het resterend beltegoed bij beëindigen prepaid?

  • 20 May 2019
  • 7 reacties
  • 657 Bekeken

Badge
ik heb een simonly abonnement genomen bij eeen andere aanbieder en nummerbehoud voor mijn simyo nr aangevraagd. dit is vandaag gelukt. wat gebeurd en nu met de 22 euro beltegoed en 400 mb data die ik nog tegoed heb staan op deze prepaidkaart?
MVG
icon

Beste antwoord door Groentjuh 20 May 2019, 09:30

Bekijk originele reactie

7 reacties

Ik wil mijn Prepaid opzeggen

Heb je een Prepaid aansluiting bij Simyo? Dan heb je geen contract en hoef je dus niet op te zeggen.
Wil je je Simyo telefoonnummer meenemen naar een andere provider? Vraag dan nummerbehoud aan bij de nieuwe provider. Als je telefoonnummer is overgenomen, vervalt je aansluiting bij Simyo. Maak je beltegoed tijdig op, want ook dat komt te vervallen zodra je nummer is overgezet.Wil je overstappen naar een Simyo Sim Only abonnement? Dat regel je eenvoudig op Mijn Simyo. Ga naar het kopje Overzicht, klik op 'stap over naar Sim Only' en kies de bundels die het beste bij je passen. Binnen twee dagen is je Prepaid simkaart omgezet naar een Sim Only aansluiting, met behoud van je telefoonnummer!


https://www.simyo.nl/klantenservice/vragen/ik-wil-mijn-prepaid-opzeggen-310?c=122
Reputatie 7
Badge +9
Er zijn min of meer 3 dingen die kunnen gebeuren met beltegoed:
  • Bij een overstap naar Simyo sim-only wordt beltegoed verrekend met de eerste facturen. Dit is hier niet van toepassing, want je gaat naar een andere provider.
  • Je kunt je beltegoed voor 5 euro laten overstorten naar een andere Simyo prepaid aansluiting.
  • Het verdwijnt.
De MBs vervallen sowieso.
Reputatie 5
Badge +4
Hoi Moemaker,

Welkom op het Simyo forum!

Wat jammer te horen dat je overstapt naar een andere provider. Groentjuh heeft helemaal gelijk. Heb je toevallig iemand in je omgeving die een Simyo prepaid nummer heeft?

Groetjes,

Kevin
@Kevin

Pas of laat die pagina die ik deelde dan even aanpassen.
Reputatie 5
Badge +4
Hoi Ray,

Ik heb het voor je doorgegeven.

Groetjes,

Kevin
@Kevin

Pas of laat die pagina die ik deelde dan even aanpassen.


Kwam een beetje bot over. Was 5 dingen tegelijk doen en dat kunnen wij heren niet 😁

Maar in ieder geval bedankt 🙂
Reputatie 7
Badge +10
Hi Ray,

Haha, geen zorgen hoor, een korte reactie is niet per se bot 😃

Groetjes,
Jihane

Reageer