.

Beantwoord

Wanneer vervalt een prepaid aansluiting?

  • 15 September 2012
  • 4 reacties
  • 724 Bekeken

Hoi,

Ik ga over een paar dagen een paar maanden naar het buitenland. Daar ga ik een simskaart kopen, dus ik gebruik mijn simkaart van Simyo een tijdje niet. Mijn vraag: Word je simkaart geblokkeerd of iets als je er een tijdje niets mee doet? Zo ja, wat moet ik dan doen?
Alvast bedankt!
icon

Beste antwoord door Alex 17 September 2012, 13:30

Bekijk originele reactie

4 reacties

Reputatie 5
Badge +10
Welkom op het forum tessa123,

Volgens onze gegevens heb je een prepaid aansluiting. Een prepaid aansluiting vervalt automatisch als ons systeem 6 maanden lang geen uitgaande verbinding meer heeft geregistreerd. Je hoeft dus eigenlijk niets te doen als je wilt dat je aansluiting bij Simyo vervalt.

Groetjes,

Alex

Krijg ik een melding uit jullie systeem als een prepaid aansluiting gaat vervallen doordat deze 6 maanden lang geen gebruik heeft gehad?

Is gebruik van internet ook een uitgaande verbinding? Ik neem aan van wel.

Reputatie 7
Badge +9

Krijg ik een melding uit jullie systeem als een prepaid aansluiting gaat vervallen doordat deze 6 maanden lang geen gebruik heeft gehad?

Is gebruik van internet ook een uitgaande verbinding? Ik neem aan van wel.

Hier vind je alle informatie:

https://www.simyo.nl/klantenservice/vragen/hoelang-is-mijn-beltegoed-geldig-prepaid-243

Reputatie 4
Badge +4

Hey Kobus19,

 

Welkom op het Simyo forum!

Scotsman heeft je inderdaad de link al gestuurd met alle juiste informatie. Je ontvangt namelijk per e-mail twee verschillende waarschuwingen als je tegoed bijna komt te vervallen. Dus het is gelukkig nooit een verassing. Wij versturen er één twee weken en één week voordat je aansluiting komt te vervallen. Ik hoor het graag als je nog andere vragen hebt.

 

Thanks Scotsman! 🎉🎉

 

Groetjes,

Ouael

Reageer