.

Waarom zijn de kosten voor mijn vervangende simkaart nog niet vergoed?

  • 28 March 2021
  • 5 reacties
  • 48 Bekeken

Door het aanbod overgehaald , een nieuwe Simkaart aangevraagd .Leuk zo,n laag beltegoed.Geld terug ho maar .Dus van mij een waarschuwing aan vrienden.

 

Bas 3 jaar geleden

Hoi snellevisser,

Welkom op ons forum!

Als ik het goed begrijp had je een oud type simkaart dat kosteloos vervangen kon worden. En dat klopt ook! Ik kan zelf alleen ook niets terugvinden van een vergoeding van de kosten, terwijl je de simkaart al tien dagen geleden hebt aangevraagd. Ik zal morgen eens navragen hoe het zit met de vergoeding van de kosten en je dan hierover informeren! We gaan dit in ieder geval voor je oplossen, komt goed 😊

Kan ik je in de tussentijd nog ergens anders mee helpen?

Groetjes,
Bas

Bekijk originele reactie

5 reacties

Reputatie 7

@snellevisser Ik heb geen idee waar je het over hebt. Kun je toelichten wat er is gebeurd?

Reputatie 6
Badge +6

Hoi snellevisser,

Welkom op ons forum!

Als ik het goed begrijp had je een oud type simkaart dat kosteloos vervangen kon worden. En dat klopt ook! Ik kan zelf alleen ook niets terugvinden van een vergoeding van de kosten, terwijl je de simkaart al tien dagen geleden hebt aangevraagd. Ik zal morgen eens navragen hoe het zit met de vergoeding van de kosten en je dan hierover informeren! We gaan dit in ieder geval voor je oplossen, komt goed 😊

Kan ik je in de tussentijd nog ergens anders mee helpen?

Groetjes,
Bas

Reputatie 6
Badge +6

Hoi snellevisser,

Hier nog even een berichtje n.a.v. je klacht over de vergoeding van de kosten voor je vervangende simkaart. 

Deze vergoeding wordt automatisch verwerkt aan het begin van de volgende maand (april dus) 😊 We gaan ook even kijken hoe we klanten hierover in de toekomst beter kunnen informeren. 

Heb je nog vragen? Let me know!

Groetjes,
Bas

Gelukkig ben ik niet afhankelijk van Symio.Overigens had ik in DE ook Symio ,omdat je daar je eigen nummer kunt (of kon)kiezen.De telefoon ,waar de Sim in zit neem ik graag mee ,omdat deze mini SE heel draagbaar is .Veel functies zijn bij Android 2.1 vervallen.Ik kocht deze met Hi, al heeft dit toestel al aardig wat andere Sims gezien.Nog steeds prima voor fotoos ,muziek en bellen.En daar heb ik dus eigenlijk een toestel voor mee.Internet gaat meestal toch thuis of op vakantie.Dus het was geen 5 of 7 dagen.,maar 11 dagen .Als de accu het begeeft,gaat het toestel naar stichting AAP. Alvast bedankt voor de genomen moeite.Als het toch niet binnenkomt,ga ik ze gek bellen.Maar dan met een ander toestel met vrij bellen.Groeten van Kees of Cor Visser.

Reputatie 7

@snellevisser Ik verval wellicht in herhalingen, maar waar gaat nu in hemelsnaam over??

Je berichtgevingen zijn erg onduidelijk. Kun je deze eens toelichten, zodat ander gebruikers van dit forum er wellicht  ook iets aan kunnen hebben?

Reageer