.

Beantwoord

Waarom zijn bundels slechts een maand geldig?

  • 2 November 2017
  • 5 reacties
  • 136 Bekeken

Reputatie 1
Badge
Waarom is er een tijds limiet op internet bundels?

Ik wil gewoon MBs kunnen kopen en gebruiken wanneer ik ze nodig heb, net als belminuten. Daarom heb ik immers prepaid genomen, omdat ik niet maandelijks opnieuw wil betalen voor iets dat ik niet gebruikt heb.
icon

Beste antwoord door Ray 2 November 2017, 10:08

Bekijk originele reactie

5 reacties

Je hoeft ze niet te kopen. Je kan ook zonder die bundels op internet. Maar met bundels betaal je een lager tarief met de daarbij geldende duur. Simyo mag daar dus voorwaarden aan stellen en daarmee kun je als klant mee akkoord gaan (kopen) of niet (niet kopen).
Reputatie 1
Badge
Het zou ook niet zon probleem zijn als die bundels meteen actief zouden zijn, maar je moet eerst een uur wachten voor ze in werking treden.. Daar heb ik me al eens mee in mijn vingers gesneden. Als je even een dikke email attachment of kaart binnen wil halen, kun je niet zomaar onderweg even een bundeltje erin knallen.

Dat het alleen bruikbaar is in NL vind ik ook minder handig, maar dat zal wel de norm zijn met Prepaid.
In principe zouden ze direct actief moeten zijn. Maar techniek blijft techniek en er kan wel eens vertraging op treden. Hoort niet en Simyo is wel een provider die zulke zaken netjes afhandelt is mijn ervaring.

Prepaid internet in buitenland is iets wat Simyo simpelweg niet aanbied.
Reputatie 1
Badge
Prepaid internet in buitenland is iets wat Simyo simpelweg niet aanbied.
En dat wordt onderhand toch eens tijd; Simyo is nog een van de weinige bij wie het niet mag.
Reputatie 6
Badge +7
Hoi Sokonomi,

Welkom op het Forum!

Goed dat je ons hierover contacteert! Het klopt dat als je een internetbundel activeert dit 30 dagen geldig is. Mocht dit niet handig voor jou zijn, dan kun je ook internetten zonder een internetbundel. Hiervoor betaal je dan 15 cent per MB. Op deze manier hoef je ook niet te betalen voor MB's die je niet gebruikt.

Erg gek dat het activeren van je internetbundel zo lang heeft geduurd! Dit is niet gebruikelijk. Normaal gesproken wordt de dit vrijwel direct voor je geactiveerd nadat je 'm hebt aangevraagd. Binnen enkele minuten zou je hier dan ook gebruik van kunnen maken.

Helaas kun je met een Prepaid simkaart inderdaad niet internetten in het buitenland. Het is niet dat het bij ons niet mág, maar het kan gewoonweg niet met een Prepaid aansluiting. Hopelijk komt hier verandering in! 😄

@ Ray, bedankt!

Groetjes,
Asma

Reageer