.

Beantwoord

Waarom werkt mijn aansluiting niet na opwaardering van het beltegoed?

  • 18 March 2020
  • 2 reacties
  • 130 Bekeken

Badge

Ik heb mijn beltegoed opgewaardeerd.

Maar kan niet bellen, krijg de welbekende melding....om administratieve redenen.....

Heb gsm ook tijdje uit gezet en opnieuw geprobeerd zonder succes.

Beltegoed staat wel erop, wat is hieraan de hand?

 

icon

Beste antwoord door Bas 19 March 2020, 08:47

Bekijk originele reactie

2 reacties

Reputatie 7

Hallo @Pirmim , wellicht heb je hier wat aan: https://www.simyo.nl/klantenservice/vragen/foutmelding-bij-bellen-110

Reputatie 6
Badge +6

Hoi Pirmim, 

Welkom op ons forum!

Er was gisteren een storing waardoor achter de schermen bepaalde blokkades voor uitgaand verkeer bleven ingesteld. Sorry voor het ongemak!

Doet alles het weer inmiddels? :innocent:

Groetjes, 
Bas

Reageer