.

Beantwoord

Waarom is een Prepaid internet bundel niet onbeperkte tijd geldig?

  • 28 July 2015
  • 3 reacties
  • 1530 Bekeken

Ik ben een prepaid klant, met automatisch opwaarderen na verbruik van tegoed voor bellen/sms'en. Ik heb ook een tijdje een internet bundel gehad, 100MB voor 4 euro wat 1 maand geldig is. Het zou voor mij prettig zijn en zeker ook wat toevoegen als de gekozen internetbundel onbeperkt geldig zou zijn en pas weer een nieuwe bundel automatisch gekocht wordt wanneer internet bundel volledig verbruikt is.
icon

Beste antwoord door Ernst 29 July 2015, 14:22

Bekijk originele reactie

3 reacties

Reputatie 5
Badge +11
Hoi Arnoldex, welkom op het Simyo forum!

Een onbeperkt houdbare bundel is helaas niet mogelijk. Bij Prepaid is namelijk niets onbeperkt houdbaar, zelfs het beltegoed niet.
En om te kunnen internetten heb je beltegoed nodig, of je nu een bundel hebt of niet.

Heb ik het zo duidelijk uitgelegd voor je?
Hallo Ernst, onbeperkt is natuurlijk wel erg lang. Voor bv de internet bundel van 100MB (nu 1mnd geldig) zou het dan net zo beperkt geldig kunnen zijn als het beltegoed. Is dat dan niet mogelijk? Ik gebruik mobiel internet alleen als er geen wifi in de buurt is. Momenteel heb ik mobiel internet niet meer geactiveerd, dat zou ik wel doen als de bundel dus langer geldig zou zijn.
Begrijp je mijn overwegingen? Ik ben wel een "oudere" klant.. misschien hebben hier wel meer klanten oren naar en is het een selling feature voor Simyo
Reputatie 6
Badge +10
Hoi Arnoldex,

Het zou een heel erg handige optie zijn voor klanten zoals jij. Zeker als je alleen 3G gebruikt als er geen wifi netwerk beschikbaar is. Dit heb je namelijk tegenwoordig op elke hoek van de straat 😉.

Ik heb het zojuist op onze 'wall of change' gehangen. Hierop geven alle medewerkers hun suggesties door aan de productontwikkelaars. Misschien vinden ze dit wel een goed plan.

Groetjes, Tiury

Reageer