.

Beantwoord

Waarom kan ik niet internetten?

  • 3 January 2017
  • 3 reacties
  • 125 Bekeken

Badge
beste simyo,
ik heb gister een nieuw bundel gekocht voor 10 euro voor 1000 MB´s.
ik heb alleen nog steeds geen internet op mijn mobiel qua 3G, terwijl er op de app en de site staan dat ik nog 1000 MB´s heb.
vorige keer had ik dit ook al, toen lag het eraan dat er verder geen geld op stond. nu heb ik wel gewoon nog 20 euro aan beltegoed dus ik snap niet hoe het kan dat ik nog steeds geen internet heb, moet ik iets activeren ofzo?
groetjes zara
icon

Beste antwoord door PaulH 3 January 2017, 10:44

Bekijk originele reactie

3 reacties

Reputatie 5
Badge +6
Heb je alle instellingen aanstaan?

De goede instellingen die je moet hebben:

mijn Simyo>instellingen>netwerkinstellingen> internet in nederland aan
telefoon internet aanzetten

Als dit niet lukt moeten we even verder kijken

Groet Paul.
Badge
Ik heb de instellingen voor internet even uit en daarna weer aan gezet, mijn telefoon opnieuw laten opstarten en nu doet mijn 3G het gewoon.

Dankjewel!!
Reputatie 7
Badge +10
Hoi Zaravaniperen,

Wat onhandig dat je eerst niet kon internetten! Gelukkig is dit intussen helemaal opgelost door je internet uit en aan te zetten 😃 Dat is mooi! Soms kan het wonderen doen om iets te herstarten.

Laat je het weten als je in de toekomst nog eens ergens tegenaan loopt?

@ PaulH, dankjewel voor je antwoord!

Groetjes,
Jihane

Reageer