.

Waarom kan ik na een uur nog niet bellen na opwaarderen?

  • 8 February 2015
  • 2 reacties
  • 306 Bekeken

Badge
Ongeveer een uur geleden opgewaardeerd. Het geld is al van mijn rekening afgeschreven en bijgeschreven op mijn Simyo account.
Toch kan ik nog steeds niet bellen. Ook niet als ik de telefoon uit zet en weer aan zet.
Dit is overigens niet de eerste keer. Het gebeurt niet vaak maar toch..........................

Wanneer kan ik weer bellen?

Ik heb belangrijke zaken te regelen.

2 reacties

Reputatie 3
Badge +9
Even een vraag, komt je beltegoed op nul steeds? of waardeer je op als er nog wat euro's op staan?

Deze vraag stel ik ook om aan Simyo te laten weten hoe of waarom er eventueel verschil in zit als men het tegoed op verbruikt of niet.
Badge +8
Hoi SjaakZwart,

Wat ontzettend vervelend dat jij net zonder beltegoed zat, op het moment dat wij met een vertraging op het netwerk te maken hadden.
Hierdoor kwam de wijziging in je beltegoed niet door op het netwerk, en kon je dus nog niet bellen.
Inmiddels is die vertraging gelukkig helemaal ingehaald. Als je je toestel even uitschakelt, en dan weer aanzet, kun je weer bellen.
Het spijt ons dat het langer heeft geduurd dan normaal de bedoeling is.

Heb je al kunnen merken dat je aansluiting gedeblokkeerd is?

Martijn®, bedankt voor het alvast naar meer informatie vragen :)

Groetjes,
Charlene

Reageer