.

Beantwoord

Waarom was mijn beltegoed negatief?

  • 16 December 2016
  • 4 reacties
  • 188 Bekeken

  • Beginner
  • 0 reacties
Goedemorgen,

Gisterenavond kregen we een berichtje, dat de MB bundel zou zijn verbruikt. Vonden we best vreemd en we gingen dus kijken op de website van Simyo voor het verbruik. Dat was even schrikken, 40 euro negatief ! Dat terwijl we voor onze zoon bewust een prepaid bundel hebben gekozen, zodat hij op een verantwoorde manier om kon leren gaan met het gebruik van internet op zijn mobiele telefoon. Ook vreemd omdat hij gisterenmiddag thuis zijn mobiel heeft gebruikt en naar ons idee gewoon van de wifi gebruik heeft gemaakt.

Was dus al van plan om jullie hierover te berichten of jullie "als beste provider' hierin mee konden denken, maar
dat hebben jullie waarschijnlijk al gedaan ! Het saldo stond vanmorgen op 0 euro.
Beste mensen van Simyo, heel hartelijk bedankt !
Groetjes van Mees en zijn moeder.
icon

Beste antwoord door Jihane 16 December 2016, 17:07

Bekijk originele reactie

4 reacties

Reputatie 7
Badge +10
Hoi MdG,

Welkom op het Simyo Forum!

Haha, graag gedaan! 😃 Ik zie dat we precies € 49,03 hebben vergoed gisteren. Eigenlijk hoort het niet mogelijk te zijn om meer dan € 5,- negatief te staan. De reden dat het überhaupt kan, is om men er niet van te weerhouden om een telefoongesprek of internetsessie af te maken. Af en toe glipt wat tussen de kieren door, waardoor het verbruik meer wordt dan € 5,-. In dergelijke gevallen vergoeden we dat altijd!

Ik ben blij dat je dit hebt gezien en dit waardeert! Geen zorgen, daar zijn we voor.

Mocht je hier nog vragen over hebben, dan hoor ik dat heel graag van je!

Groetjes,
Jihane
Dan graag ook voor mij een tegemoet koming! Tijdens uiteten kreeg ik in een uur tijd bericht van plus 2 euro naar min 124 euro! Ik was niet thuis.....zoonlief ook niet waar telefoon van is. Zat tegenover mij lkkr te eten en telefoon thuis.......ik krijg per mail berichten van simyo.....waarom heb ik dan prepaid aangeschaft? 0=0 toch? Groetjes Cindy
Cindy,

Het is niet nodig op 2 plekken je verhaal te plaatsen, het wordt gelezen.

https://forum.simyo.nl/prepaid-68/waarom-meer-5-negatief-beltegoed-36743/index1.html#post153302
Reputatie 7
Badge +10
Hoi Cindy37,

Zoals Friesian netjes aangeeft, is het niet de bedoeling op je vraag op meerdere plaatsen te stellen. We willen het forum graag zo overzichtelijk mogelijk houden zodat we al jullie vragen zo snel mogelijk kunnen beantwoorden. Als jij jouw vraag 1 keer stelt, is dit helemaal voldoende en doen we ons best je zo snel mogelijk te helpen 🙂 Wil je hier de volgende keer op letten? Bedankt!

Ik heb je vraag beantwoord in het topic wat Friesian je al heeft doorgegeven.

@Friesian, goed gezien! Bedankt :)

Groetjes
Angela

Reageer