.

Beantwoord

Waarom lukt het opwaarderen niet?

  • 16 May 2017
  • 3 reacties
  • 152 Bekeken

Ik probeer al dagen mijn beltegoed op te waarderen. Ik heb het geprobeerd via iDeal, via creditcard en via automatisch opwaarderen inschakelen. Op alle manieren geeft de site een fout-melding. Ik heb het geprobeerd via Firefox, Chrome en Explorer. Ik ben in het buitenland. Weet iemand wat het probleem kan zijn?
icon

Beste antwoord door Caspar 17 May 2017, 12:30

Bekijk originele reactie

3 reacties

Reputatie 7
Volgens mij, maar dat weet ik niet 100% zeker, kun je alleen opwaarderen op een NL-netwerk.

Daarnaast, kun je aangeven wélke foutmelding je dan krijgt/ziet?
Zou dit nog werken :?

Hoi jefh43,

Ik heb je vraag even verplaatst naar een nieuw topic. Je kunt je beltegoed opwaarderen in het buitenland door te bellen naar 0031612001244. Hiervoor moet je de optie 'mobiel opwaarderen' wel aan hebben staan. Deze optie kun je uit/aan zetten via je persoonlijke pagina.

Bellen naar de opwaardeerlijn is vanuit het buitenland net als in Nederland kosteloos. Je dient echter wel voldoende beltegoed te hebben om een uitgaand gesprek te kunnen voeren.

Groetjes,

Alex


https://forum.simyo.nl/prepaid-68/beltegoed-opwaarderen-buitenland-1388
Reputatie 5
Badge +9
Hoi rens-krijger,

Welkom op 't forum :)

Wat vervelend dat het niet lukt om op te waarderen! Ik zag dat je het echt vaak hebt geprobeerd. Ik ben gelijk naar de financiële afdeling gelopen. Volgens die afdeling is het gewoon mogelijk om in het buitenland met iDEAL op te waarderen. Wij krijgen de melding dat je niet alle stappen hebt doorlopen.

Je kan het nogmaals proberen. Wanneer het weer niet lukt, kan je het bedrag handmatig overmaken op ons bankrekeningnummer. Dat is NL83INGB0007811682. Belangrijk is dan wel om te vermelden wat jouw 06-nummer is zodat we het beltegoed aan jouw account kunnen toevoegen.

Heb je hier nog vragen over?

@RicoK en Ray bedankt voor jullie hulp.

Groetjes,
Caspar

Reageer