Beantwoord

Waarom lukt het niet om over te stappen naar Simyo prepaid?

• 9 januari 2018
  • 1 reactie
  • 61 Bekeken

Hallo.
ik wil overstappen van mijn Abb bij hollandsenieuwe naar simyo. Prepay.
krijg steeds melding sorry er is iets mis gegaan probeer het een andere keer nogmaals.
mijn overstap datum is binnen 2 maand en mocht verlengen.
wat moet ik doen? Nummer portieren lukt dus niet
icon

Beste antwoord door Niels 10 januari 2018, 09:41

Hi Jacobs,

Welkom op het Simyo Forum!

Wat leuk dat je een prepaid simkaart wilt nemen bij Simyo 🙂 Onhandig dat het steeds niet lukt om over te stappen naar ons. Ik zie inderdaad dat er al heel veel pogingen zijn gedaan om dit te laten lukken. De reden dat dit steeds fout gaat, is omdat de gewenste overstapdatum niet mogelijk is. Vooral bij de laatste aanvraag is dit vreemd, omdat de overstapdatum precies twee maanden in de toekomst ligt. Je kan het beste even contact opnemen met je huidige provider over deze situatie. Misschien loopt je abonnement toch langer door dan gepland? Ik hoor graag van je, ook als je nog meer vragen hebt :)

Groetjes,
Niels
Bekijk originele reactie

1 reactie

Reputatie 6
Badge +5
Hi Jacobs,

Welkom op het Simyo Forum!

Wat leuk dat je een prepaid simkaart wilt nemen bij Simyo 🙂 Onhandig dat het steeds niet lukt om over te stappen naar ons. Ik zie inderdaad dat er al heel veel pogingen zijn gedaan om dit te laten lukken. De reden dat dit steeds fout gaat, is omdat de gewenste overstapdatum niet mogelijk is. Vooral bij de laatste aanvraag is dit vreemd, omdat de overstapdatum precies twee maanden in de toekomst ligt. Je kan het beste even contact opnemen met je huidige provider over deze situatie. Misschien loopt je abonnement toch langer door dan gepland? Ik hoor graag van je, ook als je nog meer vragen hebt :)

Groetjes,
Niels

Reageer