.

Beantwoord

Waarom krijg ik de melding dat mijn nummer om administratieve redenen buiten gebruik gesteld is?

  • 24 March 2017
  • 2 reacties
  • 235 Bekeken

Beste Simyo,

Ik kan gebeld worden.
Maar bij bellen, krijg ik de melding 'om administratieve reden buiten gebruik gesteld '.
Weet u wat hier speelt?

Mvg,

Klant
icon

Beste antwoord door Ray 24 March 2017, 10:48

Bekijk originele reactie

2 reacties

Is je beltegoed misschien op? Want dan kun je niet bellen 🙂
Reputatie 7
Badge +10
Hoi Opkleuren,

Welkom op het Simyo Forum!

Wat vervelend dat je niet kunt bellen! Die melding wordt gegeven als het beltegoed op € 0,- staat, zoals Ray zegt. Ik heb je aansluiting erbij gepakt en ik zie inderdaad dat dit het geval is. Als je beltegoed € 0,- is, dan kun je niet bellen maar wel gebeld worden. Dat verklaart de melding!

Hoe los je dit op? Door via Mijn Simyo op te waarderen 🙂 Heel simpel dus eigenlijk.

Gaat dat lukken zo?

@ Ray, dank voor je antwoord!

Groetjes,
Jihane

Reageer