Heb mijn prepaid maar weer eens opgewaardeerd met €10,- Waarom? Omdat het NIET ANDERS SCHIJNT TE KUNNEN!
Je kunt wel kiezen voor een “ander bedrag”, maar als je daar €5,- invult, begint “het” te zeiken dat je toch écht minimaal €10,- moet invullen want anders kom je gewoon NIET verder! Hallo SIMYO!! Zoveel bel ik niet in een maand tijd hoor! WAKE UP en pas het aan naar behoefte van de KLANT en niet naar de behoefte van SIMYO! Ondernemen is risico's aanvaarden! Aanvaard ze dan ook!? En gun mij de keuze te kiezen of ik opwaardeer met 1,- of met 1000,-?!
Beste antwoord door Groentjuh
Als mede-klant wil ik het volgende hierover zeggen:
Beltegoed is onbeperkt geldig, zolang je je aansluiting actief houd. Of je nou in 50 jaar (iedere 6 maanden 1 sms versturen om de aansluiting te behouden) of in enkele minuten (door gelijk ~66 MB te internetten zonder databundel) je beltegoed op maakt daarvoor niet uit.
Simyo maakt wel kosten om de betaling te ontvangen (iDeal is niet gratis voor de ontvanger!), dus ik snap best dat Simyo een minimum bedrag wil zien en dus liever 1 x 10 euro i.p.v. 10 x 1 euro ziet. Volgens mij hanteren praktisch alle prepaid providers zo'n minimale opwaardeerbedrag.
Desondanks: als er genoeg vraag is naar deze functie, misschien komt hij dan.
Persoonlijk vind ik de wijze waarop u dit vraag vrij schreeuwerig. Ik zou het persoonlijk niet zo doen. Door zo'n negatieve manier van het doen van een voorstel kun je wel eens het deksel op de neus krijgen.