.

Beantwoord

Waarom kan ik niet meer automatisch opwaarderen?

  • 15 September 2018
  • 2 reacties
  • 168 Bekeken

ik kreeg een mailtje dat mijn automatische opwaardering is opgezegd, maar ik weet van niks. Waarschijnlijk heb ik de mailtjes daarover gemist. Ik ontdekte dat de simyo mailtjes in mijn spam terecht zijn gekomen, hoe kan ik dit herstellen. Ik wil deze optie graag behouden
icon

Beste antwoord door Jihane 16 September 2018, 16:10

Bekijk originele reactie

2 reacties

Reputatie 2
Badge +2
Heb je al gekeken bij https://mijn.simyo.nl/beltegoed-opwaarderen of je automatisch opwaarderen weer kan aanzetten?
Reputatie 7
Badge +10
Hi A. Stam,

Welkom op het Simyo Forum!

Ah, ik kan me voorstellen dat je dit vreemd vindt! Ik heb je aansluiting erbij gepakt en ik zie dat je nummer helaas vervallen is. Om het nummer/de simkaart actief te houden, is het van belang dat je eens in het halfjaar uitgaand verbruik toont. Dit kan in de vorm van een telefoongesprek, een verstuurde sms, internetverbruik via mobiele data, het kopen van een internetbundel of een opwaardering. Omdat deze dingen niet gebeurd zijn, heb je op 29 augustus een e-mail ontvangen die je waarschuwde dat je over 2 weken afgesloten zou worden. Op 5 september kreeg je weer een e-mail waarin stond dat het nog een week zou duren.

Heb je de e-mails teruggezien?

@ Hans, dankjewel voor het meedenken!

Groetjes,
Jihane

Reageer