.

Beantwoord

Waarom kan ik niet internetten na de aanschaf van een internetbundel?

  • 17 February 2021
  • 3 reacties
  • 33 Bekeken

Ik heb tegoed toegevoegd en daar een internetbundel voor aangeschaft. Nu staat de status van mijn SIM op geblokkeerd en kan ik niet bellen en SMSen, wat klopt, want ik heb geen tegoed. Maar ook niet internetten, waarvoor ik juist de bundel had aangeschaft.

Hoe verhelp ik dit?

icon

Beste antwoord door Ray 17 February 2021, 18:42

Als er sprake is van een internetbundel maar beltegoed dan klopt de uitgaande blokkade.

Beltegoed is een minimale vereisten. Want ook zonder internetbundel kun je internet op maar dan voor een hoger tarief. 

Je lost het op door op te waarderen. 

Bekijk originele reactie

3 reacties

Reputatie 7

Als er sprake is van een internetbundel maar beltegoed dan klopt de uitgaande blokkade.

Beltegoed is een minimale vereisten. Want ook zonder internetbundel kun je internet op maar dan voor een hoger tarief. 

Je lost het op door op te waarderen. 

Dank je wel, Ray.

Reputatie 6
Badge +5

Hoi Onyx, 

Welkom op ons forum!

Zoals Ray hierboven aangeeft moet je inderdaad een positief saldo hebben om gebruik te kunnen maken van je aansluiting. Als je na de aanschaf van een internetbundel geen beltegoed meer hebt, dan werkt je internet dus ook niet meer. We begrijpen dat dat niet echt logisch is en zijn daarom bezig met een manier om dit probleem zo goed mogelijk op te lossen. Voor nu in ieder geval sorry voor het ongemak en fijn dat het opgehelderd is!

Heb je hier nog vragen over? Let us know 😊

Groetjes, 
Bas

Reageer