.

Beantwoord

Waarom kan ik niet bellen?

  • 22 July 2017
  • 5 reacties
  • 1127 Bekeken

Badge
Bel prepaid. Kan sinds 2 dagen wel gebeld worden en sms'en, maar kan zelf niet meer bellen. Ik heb een Samsung S7Edge, Android 7.0 versie G935FXXU1DQFL
Hij geeft aan: Oproep niet verzonden.
icon

Beste antwoord door Jihane 24 July 2017, 12:27

Bekijk originele reactie

5 reacties

Gekke vraag. Maar heb je wel beltegoed?

En probeer je sim eens in een andere telefoon en anders om. Kun je uitsluiten waar het aan ligt.
Badge
Ik heb nog beltegoed genoeg. Heb simkaart in andere telefoon gebruikt en daar werkt die wel.
Dus iets in mijn telefoon is niet in orde.
Reputatie 7
Badge +10
Hi Dibbes,

Welkom op het Simyo Forum!

Wat vervelend dat je niet kunt bellen 😞 Ik zie dat je inderdaad nog voldoende beltegoed hebt. Ook staan je instellingen verder helemaal goed op het netwerk. Omdat je simkaart het prima doet in een andere telefoon, vermoed ik ook heel sterk dat dit ligt aan je toestel. Ik raad je aan om je telefoon terug te zetten naar fabrieksinstellingen. Je doet dit door op je mobiel te gaan naar Instellingen > Algemeen beheer. Let je erop dat je dan ook je foto's en contacten kunt kwijtraken? Zorg je ervoor dat je daar een back-up van maakt?

Als dat niet werkt, dan raad ik je aan om langs een telefoonwinkel te gaan om ernaar te kijken.

Hou je ons op de hoogte?

@ Ray, dankjewel voor je reactie!

Groetjes,
Jihane
Badge
Hi Dibbes,

Welkom op het Simyo Forum!

Wat vervelend dat je niet kunt bellen 😞 Ik zie dat je inderdaad nog voldoende beltegoed hebt. Ook staan je instellingen: verder helemaal goed op het netwerk. Omdat je simkaart het prima doet in een andere telefoon, vermoed ik ook heel sterk dat dit ligt aan je toestel. Ik raad je aan om je telefoon terug te zetten naar fabrieksinstellingen. Je doet dit door op je mobiel te gaan naar Instellingen > Algemeen beheer. Let je erop dat je dan ook je foto's en contacten kunt kwijtraken? Zorg je ervoor dat je daar een back-up van maakt?

Als dat niet werkt, dan raad ik je aan om langs een telefoonwinkel te gaan om ernaar te kijken.

Hou je ons op de hoogte?

@ Ray, dankjewel voor je reactie!

Groetjes,
Jihane


Bedankt voor reactie. Lag inderdaad aan een update van contacts. Heb fabrieksinstellingen teruggezet en telkens een app erop gezet en gecontroleerd of ik nog bellen kon. Nu werkt alles weer perfect. Jammer dat het 2 dagen geduurd heeft, totdat ik daat achter kwam.
Maar wel weer een cleane telefoon.
Reputatie 7
Badge +10
Hoi Dibbes,

Ik ben blij dat het nu weer goed werkt 🙂 Trek je aan de bel als je in de toekomst nog 's een andere vraag hebt?

Groetjes,
Jihane

Reageer