.

Beantwoord

Waarom kan ik geen Prepaid internetbundel kopen?

  • 17 February 2017
  • 3 reacties
  • 111 Bekeken

Ik heb mijn MB's opgebruikt en wil deze tussentijds opwaarderen wat ik regelmatig doe, echter nu krijg ik het bericht dat ik moet wachten tot de periode afloopt? Is dit veranderd? Gr. Eric Roodmeijer
icon

Beste antwoord door Jihane 17 February 2017, 14:14

Bekijk originele reactie

3 reacties

Reputatie 5
Badge +9
Hoi Eric,

Graag gedaan namens mijn collega Jihane :)

Groetjes,
Caspar
Dank je voor je snelle reactie. Ik kan me vinden in de oplossing die je voorstelt. Met vriendelijke groet, Eric Roodmeijer
Reputatie 7
Badge +10
Hoi Eric Roodmeijer,

Welkom op het Simyo Forum!

Wat ontzettend onhandig dat jij geen internetbundel kunt bestellen! Dat is natuurlijk niet de bedoeling zo. Ik heb jouw aansluiting erbij gepakt en ik zie inderdaad dat jouw internetbundel van 1000 MB op is. Je zou dus gewoon een nieuwe moeten kunnen kopen.

Ik heb dit meteen doorgezet naar de technische afdeling. Zij kunnen dan alsnog die bundel activeren. We gaan ook meteen uitzoeken wat er aan de hand is, zodat dit in de toekomst niet meer voorkomt. In de tussentijd kun jij gewoon internetten, en zodra je nieuwe bundel actief is, zal ik die internetkosten voor jou vergoeden. Vind je dat goed?

Ik kom hier dus zeker op terug. Heb je nog andere vragen?

Groetjes,
Jihane

Reageer