.

Beantwoord

Waarom kan ik geen gebruik maken van mobiel internet met mijn Simyo Prepaid?

  • 13 May 2018
  • 3 reacties
  • 110 Bekeken

Badge
Hallo forum van simyo.
Ik heb op 09-05-2018 1000mb toegevoegd alleen werkt het niet.
Het heeft 1 dag gewerkt en daardoor heb ik nu nog 975mb.
Ik hoop dat u weet hoe dit verholpen kan worden

Mvg. Martijn
icon

Beste antwoord door Anonymous 13 May 2018, 22:02

Bekijk originele reactie

3 reacties

Hoi Martijn.

Ik lees in je ander topic dat je een prepaid klant bent.
Hoeveel beltegoed heb je nog? Dit moet hoger zijn dan 0 anders kun je niet internet gebruiken.
Dus opwaarderen is dan de oplossing.

We horen graag van je !

Fijne avond nog ! 😎
Badge
Dankuwel voor uw antwoord.
Ik heb inderdaad geen beltegoed dus ga dat zo snel mogelijk opwaarderen
Reputatie 6
Badge +5
Hi Martijn,

Welkom terug op het Simyo Forum!

Onhandig dat je een tijdje geen gebruik hebt kunnen maken van mobiel internet. Zoals Friesian aangeeft, heb je beltegoed nodig om van je internetbundel te genieten. Ik zie inderdaad dat het tegoed momenteel op € 0,- staat. Op dat moment wordt de aansluiting geblokkeerd, om negatief beltegoed te voorkomen. Als je via Mijn Simyo opwaardeert, zal na het opnieuw opstarten van je telefoon alles weer zoals vanouds zijn. Laat je me zo weten of het is gelukt?

Bedankt voor de heldere oplossing, Friesian :)

Groetjes,
Niels

Reageer