.

Beantwoord

Waarom kan ik geen gebruik maken van mobiel internet in het buitenland?

  • 21 March 2018
  • 4 reacties
  • 211 Bekeken

Badge
Mijn mobiele internet werkt niet in het buitenland. Ik heb roaming aanstaat en de APN ingevuld. Ik heb een prepaid kaart. Hopelijk kan je dan wel
mobiel internet gebruiken.
dank!
icon

Beste antwoord door Ray 21 March 2018, 23:44

Bekijk originele reactie

4 reacties

U heeft prepaid. Bij prepaid kunt u niet internetten met de Simyo aansluiting in het buitenland. Wifi kan wel. Let wel op bij openbare wifispots.

U heeft dit bericht in het subforum 4g geplaatst. Bij prepaid is er geen 4g. Een moderator zal hem in het juiste subforum plaatsen.

Edit 2-11-2018:
We blijven ons almaar ontwikkelen, waardoor de informatie die in dit topic staat niet helemaal meer klopt. Het is nu namelijk wel mogelijk om te internetten in het buitenland met een Prepaid aansluiting. Meer informatie daarover vind je hier.
Badge
Dank je wel Ray! Balen dus en op zoek naar een andere provider!
Thanks!
Reputatie 7
Badge +9
Of overstappen naar een Simyo Sim-Only abonnement (vanaf € 13,- per maand incl. 4G en "gratis" bellen en internetten vanuit je bundel binnen de EU). Je betaalt geen aansluitkosten en je overgebleven beltegoed wordt verrekend. Info: https://mijn.simyo.nl/overstappen
Reputatie 6
Badge +5
Hi Anne3019,

Leuk om je weer terug te zien op het Forum!

Wat Ray zegt klopt. Het is inderdaad niet mogelijk om mobiel internet te gebruiken buiten Nederland met een Prepaid simkaart. Bellen en sms'en kan wel, alsmede gebruik maken van een WiFi-verbinding. Zoals Scotsman al aangeeft, kan je met een Sim Only aansluiting wel gebruik maken van internet in het buitenland. Overstappen van Prepaid naar Sim Only doe je gemakkelijk en binnen enkele dagen via de overzichtspagina van Mijn Simyo. Is dit geen goede optie voor je?

Ray en Scotsman, bedankt voor jullie antwoorden en hulp :)

Groetjes,
Niels

Reageer