.

Waarom is mijn nieuwe prepaid nummer nog niet actief?

  • 22 April 2019
  • 2 reacties
  • 192 Bekeken

Hoi, Ik heb een probleem met mijn nieuwe prepaid simkaart. Recent heb ik een nummerbehoud simkaart aangevraagd. Ik ben overgestapt van Sim only abonnement naar prepaid. Ik heb gecheckt dat mijn nieuwe kaart al geactiveerd is op Mijn Simyo account. Echter op mijn telefoon geeft het alleen nood oproepen aan. Als ik via een vaste lijn naar mijn eigen nummer belt dan, krijg ik te horen dat mijn nummer niet actief is.
Alvast bedankt voor je hulp.

2 reacties

Hoi @Valent

Je stelt je vraag in een topic die over iets anders gaat, een moderator zal jouw bericht plaatsen waar deze beter tot z'n recht komt.

Wat bedoel je precies met een nummerbehoud simkaart ? Bedoel je dat je een prepaid pakket hebt aangevraagd en daarmee nummerbehoud hebt aangevraagd voor het nummer van je Simyo abonnement?

Heb je bericht gehad dat je nummerbehoud is goed gekeurd en per wanneer je dan overgaat?

Heb je jouw simkaart al eens in een ander toestel geprobeerd?
Reputatie 5
Badge +4
Hoi Valent,

Welkom op het Simyo Forum! Ik heb je vraag even verplaatst naar een nieuw topic. 🙂

Ik heb meteen even voor je nagekeken wat hier mis gaat. Je nummer is op 17 april al overgezet naar de nieuwe prepaid aansluiting. De simkaart hiervan is al wel actief en zou dus gewoon moeten werken.

Weet je wel zeker dat je de nieuwe simkaart in je toestel hebt gedaan? De oude simkaart is namelijk komen te vervallen na het overzetten van je nummer. Mocht je al wel de juiste simkaart gebruiken, dan zou je zoals Ray al aangaf kunnen proberen wat je simkaart doet in een ander toestel.

Ik hoor het graag! Ray, bedankt voor het antwoorden!

Groetjes,

Kevin

Reageer