.

Beantwoord

Waarom is mijn internetbundel voor Prepaid niet geldig in het buitenland?

  • 17 June 2018
  • 3 reacties
  • 118 Bekeken

Hallo,

Ik heb een prepaid internet bundel gekocht voor op vakantie maar nu blijkt dat de bundel niet geldig is in het buitenland bij een prepaid simkaart. Kan ik deze bundel alsnog annuleren? Ik heb de bundel nog niet gebruikt.

Groet,

Eduard
icon

Beste antwoord door Els 18 June 2018, 11:42

Bekijk originele reactie

3 reacties

Reputatie 5
Badge +5
Hoi Eduard,

Welkom op het Simyo Forum! Goed dat je hier je vraag stelt!

Ik snap dat je hiervan baalt, zo voelt het zeker alsof je die bundel voor niets hebt aangeschaft. Op de pagina waar je een internetbundel kunt activeren voor Prepaid, vind je ook de voorwaarden terug. Heb je deze misschien niet helemaal dorogelezen? Geen zorgen! Ik wil je graag helpen met een oplossing. Ik zie dat je de bundel inderdaad nog niet hebt gebruikt. Om deze reden heb ik hem verwijderd en zal ik de kosten van €10,- weer terugzetten bij je beltegoed. Dit zie je binnenkort terug op je Overzicht van Mijn Simyo terug. 🙂

Laat je het weten als je hier nog vragen over hebt?

Groetjes,
Els

Edit 2-11-2018:
We blijven ons almaar ontwikkelen, waardoor de informatie die in dit topic staat niet helemaal meer klopt. Het is nu namelijk wel mogelijk om te internetten in het buitenland met een Prepaid aansluiting. Meer informatie daarover vind je hier.
Beste Els,

Bedankt voor het snelle handelen. Ik ben inderdaad bang dat ik daar overheen gelezen heb.

Groet,

Eduard
Reputatie 5
Badge +5
Hoi Eduard,

Graag gedaan! Kan gebeuren! :)

Groetjes,
Els

Reageer