.

Beantwoord

Waarom is mijn beltegoed op nul door een opgehangen gesprek?

  • 9 April 2019
  • 5 reacties
  • 401 Bekeken

Gistermiddag kreeg ik van jullie een mailtje dat mijn prepaid-beltegoed te laag zou zijn of zelfs onder nul.

Uit mijn oproepgegevens blijkt dat mijn telefoon bijna 2 uur heeft gebeld met een bepaald nummer (kosten € 12) terwijl mijn echtgenote haast zeker weet dat ze de verbinding heeft verbroken omdat ze geen contact kon krijgen.

Hebben jullie hier een verklaring voor.

Ik heb eventueel een printscreen van mijn oproepgegevens
icon

Beste antwoord door Kevin 10 April 2019, 12:45

Bekijk originele reactie

5 reacties

Reputatie 5
Badge +4
Goedemiddag Maasnet,

Welkom op het Simyo Forum!

Ik heb je verbruik meteen even bekeken en ik zie inderdaad een lang telefoongesprek op 8 april. Het lijkt er dus op dat de verbinding langs beide kanten niet verbroken is. Ik heb het nummer even opgezocht en ik zie dat het hier gaat om een huisartsenpraktijk in Ede. Waarschijnlijk heb je lange tijd in de wacht gestaan of vast zat in een keuze menu. Misschien is het gesprek toen op de achtergrond doorgegaan.

Zou je eens na willen kijken wat de oproepgegevens in je toestel zelf aangeeft? Is hier ook het lange gesprek terug te zien?

Groetjes,

Kevin
Dit zijn de oproepgegevens van die ochtend voor dat betreffende nummer wat inderdaad van een huisartsenpost is:

Inkomende oproep, maandag 8 april 11:44 4 minuten en 15 sec.
Oproep gemist, maandag 8 april 13:45
Inkomende oproep, maandag 8 april 13:49 0 sec.
Uitgaande oproep, maandag 8 april 13:50 119 minuten en 58 sec.
Reputatie 7
Badge +10
Hoi Maasnet,

Dankjewel voor je berichtje! Ik zie dus dat het toestel ook dit gesprek geregistreerd heeft. Er is dan inderdaad niet opgehangen, helaas.

Omdat het overduidelijk gaat om een situatie die per ongeluk tot stand is gekomen, wil ik de kosten voor 50% voor je vergoeden. Dat gaat om een vergoeding van € 6,- in totaal. Ga je daarmee akkoord?

Groetjes,
Jihane
Uiteraard ga ik akkoord en dank voor het uitzoeken!
Het ging me in 1e instantie niet om het geld maar meer om de vraag hoe dit kan ontstaan en hoe we dit in de toekomst kunnen voorkomen.
Eigenlijk stom toeval dat beide niet ophangen hebben.
Reputatie 7
Badge +10
Hi Maasnet,

Precies! Stom toeval, een vervelende ongelukje. Ik ga die kosten meteen voor je vergoeden 🙂 Binnen enkele werkdagen zal er dus weer € 6,- aan het beltegoed worden toegevoegd.

Is er nog iets anders dat ik voor jou kan doen?

Groetjes,
Jihane

Reageer