.

Beantwoord

Waarom is beltegoed niet onvoorwaardelijk onbeperkt geldig??

  • 17 October 2012
  • 1 reactie
  • 1374 Bekeken

Badge
  • Startend Simyaan
  • 0 reacties
Hoi,

Ik vraag me dit al jaren af. Het lijkt erop of de hele wereld zich daar niet druk over maakt, maar stel dat je na zes maanden je telefoonnummer op geen enkele manier hebt gebruikt dan ben je je nummer en je beltegoed kwijt. Waar gaat jou nummer naar toe?? Wie komt dat beltegoed nu uiteindelijk toe??
Waarom heet dat geen diefstal van de provider. Als ik gebruik maak van een dienst moet ik daarvoor betalen. Als ik daar geen gebruik van maak, dan betaal ik niet, maar het kan me wel worden afgepakt. What a wonderful world we are living in!!

groeten

lake
icon

Beste antwoord door Alex 18 October 2012, 09:46

Bekijk originele reactie

1 reactie

Reputatie 5
Badge +10
Welkom op het forum lake,

Het beltegoed is niet onbeperkt houdbaar, omdat er veel mensen zijn die hun nummer na een tijdje niet meer gebruiken. Dit nummer is vervolgens opnieuw beschikbaar om uitgegeven te worden. Op een gegeven moment zijn er anders geen nummercombinaties meer mogelijk. Het beltegoed komt te vervallen.

Bij Simyo ontvang je na 5 maanden een email met daarin de melding dat je beltegoed bijna verloopt. We attenderen de klanten er dus op. Door het voeren van 1 uitgaande verbinding (bel/sms/internet) wordt het termijn van 6 maanden weer verlengd.

Groetjes,

Alex

Reageer