.

Beantwoord

Waarom heb ik negatief tegoed op mijn Prepaid simkaart?

  • 2 April 2018
  • 2 reacties
  • 135 Bekeken

Mijn dochter van 10 heeft voor het eerst een telefoon en ik had haar een prepaid kaartje gegeven waar 12,50 op stond. Helaas heeft zij blijkbaar haar mobiele gegevens aan gezet,ondanks dat ik had gezegd dat ze dat alleen in uiterste nood moest doen. Op 30 maart kreeg ze een sms dat haar beltegoed 2 euro of.lager was. Wat blijkt , op 29 maart stond ze al iets van 23 euro in de min. Dit zou toch niet moeten kunnen met een prepaid kaart. Een maximum van 5 euro in de min ofzo, kan ik begrijpen. Ik vind dit erg kwalijk. Kun je dat ergens blokkeren ofzo? Verder krijg ik ineens de melding dat haar kaart niet geactiveerd is?
icon

Beste antwoord door Niels 3 April 2018, 17:00

Bekijk originele reactie

2 reacties

De simkaart had inderdaad geblokkeerd moeten worden bij 5 euro in de min.

Bij Simyo kun je 5 euro in de min komen om een lopende sessie af te maken. 33 euro echter niet.

Een moderator zal er voor zorgen dat dit hersteld word. Waarschijnlijk morgen.
Reputatie 6
Badge +5
Hi EsmeeS,

Welkom op het Simyo Forum :)

Ik kan begrijpen dat je deze situatie kwalijk vindt. Er moet inderdaad iets fout zijn gegaan waardoor het negatieve tegoed zo hoog op is gelopen. Ik zie dat het beltegoed inmiddels is opgehoogd, hierdoor hoef je de kosten eenmalig niet te betalen 🙂 Het beltegoed is opgegaan aan internetgebruik. Via het kopje 'Instellingen > Internet en bellen'. kan de optie tot internet uitgezet worden.

Momenteel staat er € 0,- op de simkaart. Als je beltegoed opwaardeert zal het kaartje vanzelf weer actief worden. Heb je hier verder nog vragen over?

Bedankt voor je antwoord, Ray!

Groetjes,
Niels

Reageer