.

Beantwoord

Waarom heb ik geen vriendendeal tegoed gekregen?

  • 21 May 2016
  • 3 reacties
  • 145 Bekeken

Badge
Goedemorgen,

Via Vriendendeal heb ik mijn zoon aangemeld en een prepaid simkaart besteld. Ik begreep dat zowel hij als ik dan €5 erbij geschreven zouden krijgen. Maar bij allebei is dit nog niet gebeurd. Bij mij staat er ook niks aangegeven dat ik een Vriendendeal heb gesloten. Terwijl er bij de aanmelding wel iets bijstond van die €5. Zouden jullie dit na willen kijken?

BVD, Linata
icon

Beste antwoord door Angela 22 May 2016, 12:40

Bekijk originele reactie

3 reacties

Reputatie 7
Badge +10
Hoi Linata,

Welkom op het Simyo Forum.

Wat leuk om te zien dat je jouw zoon hebt aangemeld via jouw VriendenDeal. Nu wil je natuurlijk wel de bonus krijgen die hierbij hoort. Graag kijk ik na waar dit precies mis is gegaan. Hiervoor heb ik wat extra informatie nodig.

Wil je mij het nieuwe nummer van jouw zoon sturen? Daarnaast wil ik graag weten of je, nadat je op de vriendendeallink hebt geklikt, nog van deze pagina af geweest bent. Je mag dit sturen via een privébericht. Deze optie komt naar voren nadat je op mijn naam hebt geklikt. Ik zie je bericht graag tegemoet.

Groetjes,
Angela
Badge
Hallo Angela,

Ben je er al uit hoe het zit met die Vriendendeal? Mvg, Linata Koenraad
Reputatie 7
Badge +10
Hoi Linata72,

Sorry voor de late reactie! Ik heb inmiddels op je privébericht gereageerd 🙂 Mocht je nog vragen hebben, dan weet je ons te vinden.

Groetjes,
Angela

Reageer