.

Beantwoord

Waarom heb ik de VriendenDeal (nog) niet gekregen?

  • 28 January 2021
  • 7 reacties
  • 229 Bekeken

een vriendin heeft via mijn link van vriendendienst een prepaid aangevraagd,

echter hebben  we allebij nog steeds geen 5 euro ontvangen.

Hoelang gaat dat duren aub?

icon

Beste antwoord door Bas 29 January 2021, 11:45

Bekijk originele reactie

7 reacties

Reputatie 6
Badge +6

Hoi adria310, 

Bedankt voor je geduld! En het is uiteindelijk allemaal goed gekomen gelukkig 😊

Mocht je in de toekomst nog eens ergens een vraag over hebben, dan weet je ons te vinden 😃

Groetjes,
Bas

Ik was TE gehaast Daisy, Bas heeft het super opgelost.

dank allen :) 

Reputatie 7
Badge +6

He Adria310,

 

Bas is niet elke dag online op het forum maar heeft je PB beantwoord!:blush:

is de PB goed aangekomen Bas?

pb verstuurd :)

Reputatie 6
Badge +6

Hoi adria310,

Welkom op ons forum! 😃

Ik heb al op je account gekeken en ik zie inderdaad niets van de VriendenDeal terug. Om te kijken waar het mis is gegaan, en het eventueel handmatig te corrigeren, heb ik even het telefoonnummer nodig van de aansluiting die zich via jou heeft aangemeld. Kun je me hiervoor een privébericht sturen (KLIK) met beide telefoonnummers? Dan gaan we dit zo snel mogelijk voor je oplossen!

Overigens kan het zijn dat de VriendenDeal nog niet automatisch is toegekend omdat nummerbehoud nog niet verwerkt is voor de aansluiting die zich via jou heeft aangemeld. Maar als dat het geval is, dan kom ik daar snel genoeg achter 😉

Ik hoor het graag van je!

Groetjes,
Bas

Reputatie 7
Badge +9

Mijn ervaring is dat je bijna gelijk een email krijgt zodra er via jouw link is besteld. Bij prepaid gaat het dezelfde maand meestal van de factuur af.

Als dat niet is gebeurd, dan komt het soms voor dat er tijdens het bestellen iets niet goed is gegaan met de vriendendeal. Een moderator reageert vandaag in dit topic en kan het herstellen als blijkt dat deze vriendendeal niet goed is gegaan. Daarvoor zal (via privébericht) gevraagd worden naar de 2 mobiele nummers waar het om gaat.

Reageer