Beantwoord: Waarom kan ik geen Prepaid internetbundel kopen?

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten Eric Roodmeijer heeft ontvangen van andere leden.

Eric Roodmeijer auteur
Startend Simyaan
Reacties: 1

17 februari 2017, 10:23

Ik heb mijn MB's opgebruikt en wil deze tussentijds opwaarderen wat ik regelmatig doe, echter nu krijg ik het bericht dat ik moet wachten tot de periode afloopt? Is dit veranderd? Gr. Eric Roodmeijer
Gemarkeerd als antwoord

Hoi Eric Roodmeijer,

Welkom op het Simyo Forum!

Wat ontzettend onhandig dat jij geen internetbundel kunt bestellen! Dat is natuurlijk niet de bedoeling zo. Ik heb jouw aansluiting erbij gepakt en ik zie inderdaad dat jouw internetbundel van 1000 MB op is. Je zou dus gewoon een nieuwe moeten kunnen kopen.

Ik heb dit meteen doorgezet naar de technische afdeling. Zij kunnen dan alsnog die bundel activeren. We gaan ook meteen uitzoeken wat er aan de hand is, zodat dit in de toekomst niet meer voorkomt. In de tussentijd kun jij gewoon internetten, en zodra je nieuwe bundel actief is, zal ik die internetkosten voor jou vergoeden. Vind je dat goed?

Ik kom hier dus zeker op terug. Heb je nog andere vragen?

Groetjes,
Jihane

Bekijk originele reactie
  • Je ziet hier hoeveel reputatiepunten Jihane heeft ontvangen van andere leden.

    JihaneJihane antwoord
    Moderator
    Reacties: 2076 Sim Only iOS
    Open boek

    Open boek

    Gewoon Slim

    Gewoon Slim

    Globe trotter

    Globe trotter

    Android expert

    Android expert

    Meedenker

    Meedenker

    iOS expert

    iOS expert

    Gangmaker

    Gangmaker

    IJsbreker

    IJsbreker

    Gewoon gezellig

    Gewoon gezellig

    Boomerang

    Boomerang

    Vlugge Japie

    Vlugge Japie

    17 februari 2017, 14:14

    Hoi Eric Roodmeijer,

    Welkom op het Simyo Forum!

    Wat ontzettend onhandig dat jij geen internetbundel kunt bestellen! Dat is natuurlijk niet de bedoeling zo. Ik heb jouw aansluiting erbij gepakt en ik zie inderdaad dat jouw internetbundel van 1000 MB op is. Je zou dus gewoon een nieuwe moeten kunnen kopen.

    Ik heb dit meteen doorgezet naar de technische afdeling. Zij kunnen dan alsnog die bundel activeren. We gaan ook meteen uitzoeken wat er aan de hand is, zodat dit in de toekomst niet meer voorkomt. In de tussentijd kun jij gewoon internetten, en zodra je nieuwe bundel actief is, zal ik die internetkosten voor jou vergoeden. Vind je dat goed?

    Ik kom hier dus zeker op terug. Heb je nog andere vragen?

    Groetjes,
    Jihane
    Graag geen privéberichten, tenzij hierom gevraagd wordt! Bedankt!
  • Je ziet hier hoeveel reputatiepunten Eric Roodmeijer heeft ontvangen van andere leden.

    Eric Roodmeijer auteur
    Startend Simyaan
    Reacties: 1

    17 februari 2017, 14:38

    Dank je voor je snelle reactie. Ik kan me vinden in de oplossing die je voorstelt. Met vriendelijke groet, Eric Roodmeijer
  • Je ziet hier hoeveel reputatiepunten Caspar heeft ontvangen van andere leden.

    CasparCaspar
    Moderator
    Reacties: 2147 Sim Only
    Open boek

    Open boek

    Gewoon Slim

    Gewoon Slim

    IJsbreker

    IJsbreker

    iOS expert

    iOS expert

    Globe trotter

    Globe trotter

    Android expert

    Android expert

    Meedenker

    Meedenker

    Boomerang

    Boomerang

    Gangmaker

    Gangmaker

    Vlugge Japie

    Vlugge Japie

    20 februari 2017, 14:12

    Hoi Eric,

    Graag gedaan namens mijn collega Jihane :)

    Groetjes,
    Caspar
    Alsjeblieft alleen privéberichten sturen als een moderator er om vraagt.

Reageer

Bezig met uploaden:
0%
bladeren
Als de URL correct is, zal hier een voorbeeld verschijnen. Grote afbeeldingen duren soms iets langer voordat deze geladen zijn.
  • :D
  • :?
  • :cool:
  • :S
  • :(
  • :@
  • :$
  • :8
  • :)
  • :P
  • ;)
bekijk mobiele versie