.

Beantwoord

Waarom kan ik geen nieuwe Prepaid internetbundel kopen?

  • 16 February 2017
  • 10 reacties
  • 134 Bekeken

Badge
Hallo, Mijn internetbundel is op, maar ik kan nog geen nieuwe kiezen. Hoe kan dat? Automatisch verlengen is uitgeschakeld, de bundel liep tot 27 februari maar is nu al op. Alvast bedankt!
icon

Beste antwoord door Jihane 16 February 2017, 16:42

Bekijk originele reactie

10 reacties

Reputatie 7
Badge +9
Hallo HFSwets,

Via deze link zie je hoe je met een abonnement extra MB's bij kunt kopen.
Dit is meestal veel goedkoper dan buiten je bundel verbruiken. De bundel gaat pas in bij aanschaf, wat je al eventueel buiten de bundel hebt verbruikt wordt hier niet mee gecorrigeerd!
Badge
Bedankt voor je reactie. Ik heb geen abonnement maar gebruik prepaid. Ik heb eerder een extra bundel gekocht, toen kon ik het gewoon selecteren en kopen. Nu zie ik wel de verschillende bundels, maar ik kan ze niet kopen...
Badge
Aanvulling: ik krijg, als ik een bundel selecteer, de melding dat ik pas na 28 februari kan verlengen of dat m'n tegoed nog niet op is (maar dat is wel zo)
Reputatie 7
Badge +9
Hoi,

In die melding staat ook het woord of...

Ik heb even een stukje tekst over prepaid voor je gekopieerd:

Tegoed op: wat nu?
Als je tegoed opgaat tijdens een gesprek of een internetsessie, dan kun je de sessie of het gesprek gewoon afmaken. Het grote voordeel is dat je niet direct afgesloten wordt. De keerzijde is dat je nu kosten maakt en een negatief saldo krijgt. De nieuwe bundel gaat namelijk pas in nadat de looptijd van de oude is afgelopen. In de tussentijd kun je wel mobiel internetten tegen het pay-as-you-go tarief.
Badge
Oké bedankt!
Reputatie 7
Badge +10
Hoi HFSwets,

Welkom op het Simyo Forum!

Wat onhandig dat je geen nieuwe internetbundel kunt kopen 😞 Dat zou je wel moeten lukken, aangezien de internetbundel die jij had (150 MB) helemaal op is. Wat voor melding krijg jij precies te zien? Probeer je dit via de App of via de computer? Ik raad je aan om het via de PC te doen, en om Google Chrome te gebruiken. Let je er dan op dat je je cookie- en cachegegevens verwijderd hebt?

Als het nog steeds niet lukt, kun je een screenshot van het scherm dat je te zien krijgt in dit topic plaatsen. Dit is namelijk niet de bedoeling namelijk!

@ Franswon, dankjewel voor je reactie! Het feit dat je een negatief saldo kunt hebben, staat alleen wel los van de issue die HFSwets heeft, toch?

Groetjes,
Jihane
Badge
Hallo, Ik doe het via de PC (Chrome). Cookie- en cachegegevens zijn verwijderd, maar dat helpt niet. In de bijlage een screenshot. Ik ben benieuwd of je me verder kunt helpen! Het vreemde is dat ik nog wel internet gebruik, maar dat m'n tegoed zoals ik dat online zie, niet omlaag gaat..
Reputatie 7
Badge +9


@ Franswon, dankjewel voor je reactie! Het feit dat je een negatief saldo kunt hebben, staat alleen wel los van de issue die HFSwets heeft, toch?




Hoi Jihane,

Ik heb gewoon copy/paste van de site gedaan, dat er dan iets bij vermeld staat wat in dit geval overbodig is, het zij zo, ik heb niet altijd tijd om zo'n tekst te redigeren naar exact de vraag van de topic starter. Zeker omdat het in dit geval geen onjuiste maar hooguit overbodige informatie is!

Groetjes,

Frans
Reputatie 7
Badge +10
Hi HFSwets,

Wat gek! Ik ga dit per direct doorzetten naar de technische afdeling. Ik laat het jou meteen weten zodra zij jouw bundel geactiveerd hebben 🙂 In de tussentijd wil ik met jou afspreken dat jij gewoon kunt internetten zoals je dat normaal zou doen. Ik zorg er dan voor dat die kosten kwijtgescholden worden, goed?

Ik ga hier dus op terug komen! Komt in orde 🙂

@ Franswon, aha! Helemaal duidelijk 😃 Thanks!

Groetjes,
Jihane
Badge +7
Hoi HFSwets,

Bedankt voor je geduld! Als je nu inlogt op Mijn Simyo, moet je weer een nieuwe internetbundel kunnen activeren. Je hebt in totaal € 3,42 aan internetkosten gemaakt de afgelopen dagen. Dit bedrag wordt binnen een week aan je beltegoed toegevoegd.

Laat je weten of het is gelukt?

Groetjes,
Samantha

Reageer