.

Beantwoord

Waarom kan ik geen nieuwe internetbundel activeren?

  • 26 March 2017
  • 4 reacties
  • 127 Bekeken

Hoi,

Een aantal dagen geleden is mijn internetbundel van 500MB opgeraakt voor de gehele maand om is.
Nu staat er op jullie website bij 'Mijn Simyo':

"Wil je een andere bundel activeren? Dat kan als je huidige bundel op is of als je bundel is verlopen. Schakel voor die tijd ‘automatisch verlengen uit."

Ik heb automatisch verlengen uitgezet en mijn profiel geeft aan "0 tegoed van 500MB"
Toch kan ik nog geen nieuwe bundel activeren, hoe kan dit?

Met vriendelijke groet,
Rik
icon

Beste antwoord door Samantha 27 March 2017, 14:52

Bekijk originele reactie

4 reacties

Badge +7
Hoi Rikkk,

Welkom op het Simyo forum! :)

Oei, wat onhandig dat je geen nieuwe internetbundel kunt activeren! Ik zie ook dat je vorige internetbundel op is, en dat je automatisch verlengen hebt uitgezet. Je zou dus zonder problemen een nieuwe internetbundel moeten kunnen activeren.

Daarom heb ik dit doorgezet naar onze technische afdeling. Zij gaan dit probleem zo snel mogelijk voor je oplossen. Ik hou je hiervan op de hoogte.

Ik zie ook dat je hierdoor kosten buiten je bundel hebt gemaakt. Zodra onze technische afdeling je internetbundel heeft goed gezet, zorg ik ervoor dat deze kosten weer toegevoegd worden aan je beltegoed.

Vind je dat een goede oplossing?

Groetjes,
Samantha

Ik zie ook dat je hierdoor kosten buiten je bundel hebt gemaakt. Zodra onze technische afdeling je internetbundel heeft goed gezet, zorg ik ervoor dat deze kosten weer toegevoegd worden aan je beltegoed.

Vind je dat een goede oplossing?

Groetjes,
Samantha


Goedemorgen,

Ik heb inmiddels weer een bundel kunnen activeren. Prima opgelost! Dank je wel.

Groeten,
Rik
Hier vandaag hetzelfde probleem. Heb al contact met de klantenservice, maar het lijkt erop dat zij ook niet goed weten hoe het probleem verholpen kan worden.
Badge +7
Hoi Rikk,

Wat fijn dat je weer een nieuwe internetbundel hebt kunnen activeren! Ik zie dat je hierdoor € 2,54 aan kosten buiten de bundel hebt gemaakt. Dit bedrag wordt binnen een week weer toegevoegd aan je beltegoed.

@Priscilla Hensbroek, Wat vervelend dat jij hetzelfde probleem had! Ik zie dat je later weer contact hebt gehad met onze klantenservice, en dat het nu wel gelukt is om de internetbundel te activeren.

Laten jullie het weten als we je nog ergens bij kunnen helpen?

Groetjes,
Samantha

Reageer