.

Beantwoord

Waarom duurt het langer voordat ik een bevestigende e-mail krijg?

  • 18 May 2017
  • 4 reacties
  • 133 Bekeken

Ik heb 3 dagen geleden een prepaid-kaart besteld en betaald, maar zelfs nog geen bevestigingsmail ontvangen. Telefonische navraag was, dat het in behandeling was. Hoelang het zal duren, wisten ze niet. Als ik niet zelf opgebeld had, had ik ook geen bericht hierover gehad.
icon

Beste antwoord door Jihane 19 May 2017, 10:51

Bekijk originele reactie

4 reacties

Reputatie 7
Badge +10
Hoi Coldenhh,

Welkom op het Simyo Forum!

Ik kan mij goed voorstellen dat je ervan baalt dat je niet meteen een bevestigingsmail gehad hebt. Daar is nu even wat vertraging in, maar maak je geen zorgen. Binnenkort zul je de benodigde e-mails ontvangen en ook je simkaart. Mijn excuses voor die vertraging! Normaal gezien gaat dat altijd een stuk sneller en soepeler.

Wil je graag dat ik er een oogje op houd? Dan kun je mij via een privébericht de bijbehorende postcode, huisnummer en het e-mailadres doorsturen. Dan laat ik het je weten zodra de bestelling helemaal voltooid is.

Vind je dat goed?

Groetjes,
Jihane
Hoi, is de vertraging er nog steeds? Ik heb op 22 mei ook een prepaid besteld via een vriendendeal, maar alleen een "dank voor je bestelling!" mail. Geen telefoonnummer of wachtwoord en ook geen simkaart ontvangen.
Hoi, is de vertraging er nog steeds? Ik heb op 22 mei ook een prepaid besteld via een vriendendeal, maar alleen een "dank voor je bestelling!" mail. Geen telefoonnummer of wachtwoord en ook geen simkaart ontvangen.
is inmiddels opgelost.
Badge +7
Hoi j2017,

Welkom op het Simyo forum 🙂

Wat jammer dat het bij jou ook langer duurde voordat je je mail en je simkaart had ontvangen. Gelukkig is het inmiddels al opgelost :)

Laat je het weten als we je weer ergens bij kunnen helpen?

Groetjes,
Samantha

Reageer