.

Beantwoord

Waarom doet mijn internet het niet en waarom kan ik Simyo Compleet niet activeren?

  • 3 November 2017
  • 4 reacties
  • 154 Bekeken

Badge
Mijn data doet het niet als ik die probeer aan te zetten terwijl ik wel beltegoed heb. Is er iets fout gegaan in het systeem? en ik heb thuis een kpn internet verbinding maar ik krijg niet de optie om simyo compleet te activeren hoe zit dat?

Met vriendelijke groet,

Jacob
icon

Beste antwoord door Jihane 3 November 2017, 12:51

Bekijk originele reactie

4 reacties

Je schrijft dat je beltegoed hebt, dus prepaid heb je? Simyo compleet is er voor sim only klanten met thuis de benodigde kpn aansluiting.
Meer info.
https://www.google.nl/amp/s/www.simyo.nl/blog/simyo-compleet/amp/
Met prepaid is Geen Simyo compleet mogelijk dus ook NIET te activeren via je mijn Simyo.

Staat internet aan op mijn Simyo? APN goed ingesteld via toestelhulp?
Reputatie 7
Badge +10
Hi Jacob,

Welkom op 't Simyo Forum!

Wat jammer dat je internet het niet doet! Ik heb je aansluiting erbij gepakt en meteen een reset uitgevoerd op je internetoptie. Hiermee heb ik je instellingen opnieuw aangemeld op het netwerk. Wil jij je toestel een kwartier uitzetten en daarna weer aandoen?

Als dat niet werkt, wil je dan nog even je telefooninstellingen nalopen? Dit kun je het beste doen met behulp van de Toestelhulp tool. Laat je me weten hoe dit loopt?

Verder heeft Friesian gelijk wat Simyo Compleet betreft: het is slechts voor Sim Only abonnementen. Als je dan ook een KPN vast abonnement thuis hebt, krijg je dubbele bundels. In dit topic lees je daar alles over. Mocht je toch nog graag gebruik willen maken van Simyo Compleet, kun je altijd gemakkelijk overstappen naar een Sim Only abonnement. Je kunt dan in één werkdag al overgstapt zijn. Hier lees je hoe je dat precies doet.

Heb je nog andere vragen?

@ Friesian, dank voor je reactie!

Groetjes,
Jihane
Badge
Dank jullie wel! Het is gelukt!
Reputatie 7
Badge +10
Hoi Jagogray,

Fijn om te horen 😃 Laat je het weten als je ergens vragen over hebt?

Groetjes,
Jihane

Reageer