.

Beantwoord

Waarom doet de Prepaid simkaart van mijn dochter het niet meer?

  • 5 September 2018
  • 1 reactie
  • 190 Bekeken

Hallo,

Onze dochter kan niet meer bellen of gebeld worden. Gekeken op mijn Simyo en zag dat ze geen beltegoed meer had, direct opgewaardeerd met €10,-. Dit was er na een uur nog niet bijgeschreven??
Nu vermoed ik dus dat haar simkaart geblokkeerd is doordat ze hem te lang niet meer heeft gebruikt??
Wel vreemd dat er wel €10,- van de bankrekening af is geschreven maar waar is dat dan nu gebleven??
Hopelijk is dit nog te herstellen....
icon

Beste antwoord door Niels 6 September 2018, 14:16

Bekijk originele reactie

1 reactie

Reputatie 6
Badge +5
Hi E.O.

Welkom op het Simyo Forum!

Wat onhandig dat de simkaart van je dochter niet meer werkt. Ik heb de aansluiting er meteen even bij gepakt en zie al wat er aan de hand is. Als een Prepaid simkaart een half jaar niet gebruikt wordt, wordt het nummer stopgezet. In dit geval is dat op 28 augustus gebeurd. Hier hebben we een aantal mailtjes over gestuurd. Heb je die misschien over het hoofd gezien?

Wat betreft het herstellen van het nummer en het bestelde beltegoed, ik zal kijken wat ik hier aan kan doen. Ik heb hier een privébericht over gestuurd en zie je antwoord hierop graag tegemoet!

Groetjes,
Niels

Reageer