.

Beantwoord

Waarom ben ik om administratieve redenen afgesloten?

  • 10 December 2017
  • 1 reactie
  • 411 Bekeken

Badge
Beste Simyo,
Ik heb mijn beltegoed opgewaardeerd en een internetbundel gekocht. Toch blijft mijn nummer om administratieve redenen afgesloten. Hoe kan ik dit oplossen?
icon

Beste antwoord door Jihane 11 December 2017, 16:14

Bekijk originele reactie

1 reactie

Reputatie 7
Badge +10
Hi Elisabeth,

Welkom op het Simyo Forum!

Oh, jee! Dat is natuurlijk niet de bedoeling. Ik heb je aansluiting geopend en ik zie dat alles hoort te werken. Ik heb toch voor de zekerheid een reset uitgevoerd op je simkaart. Hiermee worden alle instellingen vernieuwd. Wil jij je toestel een kwartier uitzetten en daarna weer aandoen?

Laat je me weten of het dan wel werkt?

Groetjes,
Jihane

Reageer