Beantwoord

Waarom ben ik afgesloten vanwege administratieve redenen?

  • 30 december 2017
  • 7 reacties
  • 202 Bekeken

mijn nummer is afgesloten om administratieve redenen. Kan iemand mij vertellen waarom?
icon

Beste antwoord door Caspar 2 januari 2018, 16:42

Hoi John B,

Welkom op 't forum :)

Jammer dat je afgesloten was. Ik zie dat je aansluiting gewoon actief is, en dat je beltegoed hebt. Ik heb wel even je simkaart gereset, waarmee de instellingen opnieuw worden aangemeld op het netwerk. Doe hiervoor even je toestel uit en aan.

Ik hoor graag van je!

Groetjes,
Caspar

@Ray bedankt voor je hulp!
Bekijk originele reactie

7 reacties

Reputatie 7
Beltegoed op?
nee, dat is het niet
Reputatie 5
Badge +9
Hoi John B,

Welkom op 't forum :)

Jammer dat je afgesloten was. Ik zie dat je aansluiting gewoon actief is, en dat je beltegoed hebt. Ik heb wel even je simkaart gereset, waarmee de instellingen opnieuw worden aangemeld op het netwerk. Doe hiervoor even je toestel uit en aan.

Ik hoor graag van je!

Groetjes,
Caspar

@Ray bedankt voor je hulp!
Hallo Casper,

Helaas kan ik nog steeds niet bellen of internetten on administratieve redenen.

Wat nu?

met vriendelijke groeten

John
Reputatie 5
Badge +9
Hoi John B,

Wat jammer zeg! Kan je je simkaart eens in een ander toestel proberen? Alles staat namelijk gewoon goed!

Ik hoor graag van je.

Groetjes,
Caspar
Hallo Caspar,

Dank voor je bericht.

Heb ik geprobeerd maar bied geen soelaas.

helaas.

met vriendelijke groeten

John
Reputatie 7
Badge +10
Hi John,

Oh, jee! Wil je me via een privébericht toesturen welke simkaart je in je toestel hebt? Op je simkaartje zie je een simkaartnummer (8 cijfers) staan. Ik kan dan voor je controleren of alles goed staat.

Groetjes,
Jihane

Reageer