.

Beantwoord

Waar kan ik zien dat mijn Prepaid internetbundel maar één maand geldig is?

  • 6 January 2017
  • 3 reacties
  • 127 Bekeken

Ik wil eigenlijk alleen melden dat ik het super gaar vind dat je Simyo prepaid internettegoed maar een maand geldig is. Dat is niet duidelijk bij het afsluiten; de suggestie wordt gewekt dat het tegoed onbeperkt geldig is, omdat in alle informatie hierover de nadruk wordt gelegd op het onbeperkt houdbare beltegoed. Als je opwaardeert via de app staat het er ook niet duidelijk bij. Zonde van mijn 10 euro.
icon

Beste antwoord door Samantha 6 January 2017, 16:13

Bekijk originele reactie

3 reacties

Wat heeft geldigheid beltegoed te maken met houdbaarheid internet bundel? 2 verschillende onderwerpen
En wanneer je een internet bundel kiest staat er dat duidelijk. Bijvoorbeeld onder 150 MB.
Het staat zelfs op de verkooppagina voor nieuwe klanten 😉
Badge +7
Hoi Helena1990,

Welkom op het Simyo forum!

Wat vervelend dat je niet wist dat je Prepaid internetbundel maar een maand geldig is. Het klopt dat je Prepaid beltegoed onbeperkt geldig is (mits je je simkaart één keer in de 6 maanden gebruikt). Onze Prepaid internetbundels zijn één maand geldig. Zoals Friesian laat ziet met zijn screenshots, wordt dit wel door ons gecommuniceerd bij het afsluiten van je internetbundel. Hetzelfde laten we zien bij het afsluiten van de internetbundel in de app. Bovendien wordt op onze website bij de Prepaid internetbundels weergegeven dat deze bundels maar één maand geldig zijn.

We staan open voor feedback. Als je vindt dat hier iets onduidelijk aan is, laat je dan weten wat we kunnen verbeteren?

Groetjes,
Samantha

@Friesian en Raytje, Heel erg bedankt voor jullie hulp 🙂

Reageer