.

Beantwoord

Vriendendeal vergeten bij nieuwe aanvraag prepaid, kan dit alsnog?

  • 27 July 2019
  • 2 reacties
  • 310 Bekeken

Vandaag heeft mijn moeder prepaid aangevraagd voor zichzelf. Echter we zijn de vriendendeal vergeten. Kunnen jullie dit alsnog regelen voor ons?

Er staat bij een eerdere topic dat je een privé bericht alleen mag sturen als hierom gevraagd wordt, dus vandaar de nieuwe topic.
icon

Beste antwoord door Kevin 29 July 2019, 15:19

Bekijk originele reactie

2 reacties

Reputatie 7
Badge +9
In andere topics heb ik gelezen dat een vriendendeal soms achteraf nog toegevoegd kan worden door een moderator.

Als dat in dit geval ook mogelijk is zal een moderator in dit topic of per privébericht naar enkele gegevens vragen. Natuurlijk zal je in beiden gevallen een privébericht naar deze moderator moeten sturen met de gevraagde gegevens om dit te regelen.

Mogelijk dat een moderator daar pas maandag aan toe komt. En zijn in het weekend niet zoveel moderatoren.

In ieder geval: Welkom bij Simyo NickG's moeder en NickG voor het aanbevelen van Simyo.
Reputatie 5
Badge +4
Hoi NickG,

Welkom op het Simyo Forum!

Leuk dat je moeder ook klant geworden is bij Simyo. Die vriendendeal gaan we dan natuurlijk ook gewoon voor je regelen! Stuur mij in een privébericht even het nummer van je moeder. Dan zorg ik dat de vriendendeal-korting alsnog zal worden toegekend!

Dankjewel voor de hulp Groentjuh!

Groetjes,

Kevin

Reageer