Toen ik probeerde te bellen naar een vriend kreeg ik vervolgens de melding dat mijn telefoon om 'administratieve redenen' was afgesloten.
Simyo heeft in twee dagen tijd zo'n kleine 10 euro aan datakosten in rekening gebracht omdat mijn bundel op was. Ik vraag me af waarom Simyo dit niet even gemeld heeft? Zou wel zo netjes zijn me dunkt!
Goed, ik ben de beroerdste niet en ga er niet over zeuren, dus ik waardeer mijn tegoed op en denk even een nieuwe bundel te kunnen kopen.
Mispoes, gaat niet, kan niet, wil niet. Simyo zal wel denken dat ik iedere 2 dagen goed ben voor 10 euro tegoed?
Ik had een maandbundel en mocht deze niet verlengen, de dagbundel kon ik wel activeren. Zo gezegd, zo gedaan.
Ik trok de stoute schoenen aan en dacht meteen dan maar een maandbundel opnieuw te activeren, en dat bleek te werken.
Echter ben ik wel over 1 ding een beetje verbolgen SImyo!!!! en dat is dat ik die euro voor mijn dagbundel die ik slechts 1 minuut geactiveerd had gewoon kwijt ben. En dat alleen maar omdat jullie je klanten expres wensen te verhinderen om hun maandbundel te verlengen vanaf het moment dat deze op is.
Ik stel voor dat u zich over de twee volgende zaken nog eens achter de oren krabt:
1. maak melding zodra de databundel op verbruikt is.
2. maak het heractiveren van een nieuwe bundel gewoon mogelijk zonder de beschreven 'omweg'.
Ik heb recentelijk ook te maken gehad met het besproken 'activatie probleem', tot dusver had ik nog de nodige waardering voor de manier waarop dit werd opgelost maar het bovengeschetste probleem met de bundelverlening heeft mijn beeld behoorlijk bijgesteld. Niet in het voordeel van Simyo kan ik u vertellen.
Beste antwoord door Alex
Bekijk originele reactie