.

Beantwoord

Hoe voorkom ik dat mijn nummer wordt afgesloten?

  • 22 December 2016
  • 3 reacties
  • 234 Bekeken

Beste Simyo,

Afgelopen zaterdag heb ik een bericht ontvangen dat ik binnen 15 dagen gebruik moet maken van mijn nummer anders wordt deze afgesloten.

Zojuist heb ik een onderling bellen bundel van 2,50 euro gekocht, betekent dit dat mijn nummer geactiveerd blijft?

Ik hoor het graag.

Bij voorbaat bedankt,

Anne-Claire
icon

Beste antwoord door Ray 22 December 2016, 17:22

Bekijk originele reactie

3 reacties

Reputatie 5
Badge +6
Nee Anne-Claire,

je moet echt een keer bellen of smsen of internetten anders wordt het nog steeds afgesloten.

Groet Paul.
Hoe lang is mijn beltegoed geldig?

Het beltegoed op je Prepaid simkaart is onbeperkt geldig zolang je simkaart actief is. Je simkaart houd je actief door minimaal één keer per half jaar:

- Een uitgaand gesprek te voeren.
- Een sms te sturen.
- Verbinding te maken met mobiel internet.
- Een internetbundel te kopen.
- Je beltegoed op te waarderen.

Heb je vijfenhalve maand je simkaart niet gebruikt? Dan sturen we je een e-mail waarin we aangeven dat je de simkaart al bijna een half jaar niet hebt gebruikt. Zo kom je niet voor verrassingen te staan.

Internetbundel
Heb je een internetbundel van een maand aangezet? Dan is deze direct geldig. De maandbundel is precies één maand geldig. Zet je de bundel op 20 juli aan, dan is deze tot 20 augustus geldig.

https://www.simyo.nl/klantenservice/vragen/hoe-lang-is-mijn-beltegoed-geldig-243?c=81
Reputatie 7
Badge +10
Hoi Anne-Claire,

Welkom op het Simyo Forum!

Wat goed dat je een bundel hebt gekocht 🙂 Dit geldt zeker als verbruik! Je hoeft je nu dus geen zorgen meer te maken: jouw aansluiting blijft nog minimaal een halfjaar actief, als je er nu niets meer mee zou doen. Fantastisch!

Je beltegoed is namelijk eeuwig geldig, mits je eens in het halfjaar verbruik vertoont.

Laat je het weten als je hier nog vragen over hebt?

@ Raytje en PaulH: dank voor de reacties! Paul, je hoeft niet per se te bellen en internetten om je aansluiting actief te houden. Het is ook prima als je beltegoed koopt, of een bundel aanschaft. Verbruik is verbruik!

Groetjes,
Jihane

Reageer