.

Beantwoord

Voorkom binnen een week dat je Simyo nummer wordt afgesloten!

  • 7 February 2020
  • 9 reacties
  • 453 Bekeken

Reputatie 3
Badge +1
  • Actief Simyaan
  • 274 reacties

Volgens mij krijg je geen enkele bevestiging als je inderdaad wordt afgesloten.

Klopt dit?

Zou het niet netjes zijn hiervan wel een bevestiging te sturen?

icon

Beste antwoord door Daisy 8 February 2020, 16:14

Bekijk originele reactie

9 reacties

Reputatie 7
Badge +6

Hoi XTF,

 

Het is mij niet helemaal duidelijk wat je bedoeld. 

Je ontvangt van Simyo altijd 2 herinnering mailtjes wanneer je prepaid aansluiting dreigt te vervallen omdat er te lang geen activiteit heeft plaats gevonden. Je ontvangt altijd een sms'je en mailtje wanneer je veel verbruik hebt gehad in een korte tijd en je sim only aansluiting word geblokkeerd.

 

Of bedoel je totaal iets anders?

 

Groetjes,

Daisy

Reputatie 3
Badge +1

Ik bedoel inderdaad iets anders. Namelijk dat je als je daadwerkelijk wordt afgesloten, daar geen enkele bevestiging van lijkt te krijgen.

Reputatie 4
Badge +4

Hey XTF,

 

Dat klopt! Wij versturen alleen de twee waarschuwingsberichten vooraf. Wij hebben ervoor gekozen om meer op het waarschuwen te zitten om niet al te veel e-mails te versturen. Niet alle klanten kunnen dat namelijk waarderen. Ik stuur je feedback wel door naar mijn collega's die erover gaan. Als blijkt dat meer klanten erom vragen dan zullen zij hier zeker over zitten. 

 

Groetjes,

Ouael

Reputatie 3
Badge +1

Wij hebben ervoor gekozen om meer op het waarschuwen te zitten om niet al te veel e-mails te versturen. Niet alle klanten kunnen dat namelijk waarderen.

Ik begrijp de logica van Simyo soms echt niet.. zo’n bevestiging zou toch de normaalste zaak van de wereld zijn?

 

Als jullie echt minder e-mails willen versturen heb ik wel een tip: sluit niet zo snel automatisch af, dan hoef je er ook niet zo snel voor te waarschuwen.

Ik had een prepaidnummer maar gebruikte hem nooit. Kreeg na 5,5 maand niks gedaan te hebben met die aansluiting een waarschuwing dat het nummer over 2 weken wordt afgesloten mits ik uitgaand bel, sms, internet of het beltegoed opwaarderen. 

 

Prima waarschuwing toch? 

Reputatie 3
Badge +1

Prima waarschuwing toch? 

 

Het gaat niet om de waarschuwing..

Nee klopt, je wilt een bevestiging dat het nummer daadwerkelijk is afgesloten. 

Ik bedoel inderdaad iets anders. Namelijk dat je als je daadwerkelijk wordt afgesloten, daar geen enkele bevestiging van lijkt te krijgen.

 

Maar die waarschuwing waar ik het over had is tevens de bevestiging dat je wordt afgesloten als je niks onderneemt. Als je geen waarschuwing krijgt maar enkel de bevestiging dat je wordt of bent afgesloten is het in principe te laat als je het nummer wilt houden. 

 

Reputatie 3
Badge +1

Nee klopt, je wilt een bevestiging dat het nummer daadwerkelijk is afgesloten. 

Ik bedoel inderdaad iets anders. Namelijk dat je als je daadwerkelijk wordt afgesloten, daar geen enkele bevestiging van lijkt te krijgen.

 

Maar die waarschuwing waar ik het over had is tevens de bevestiging dat je wordt afgesloten als je niks onderneemt.

 

Dat heet een aankondiging / waarschuwing, het is nog steeds geen bevestiging. ;)

Reputatie 7
Badge +6

Hoi XTF,

 

Zoals al aangegeven zullen we je feedback doorzetten. Onze collega's gaan kijken of het mogelijk is om daar werk van te maken. 

 

Thanks Ray! :wink:

 

Groetjes,

Tessanne

Reageer