.

Beantwoord

Volgens mij wordt er onterecht beltegoed afgeschreven. Hoe kan dat?

  • 19 September 2012
  • 6 reacties
  • 594 Bekeken

Badge
  • Startend Simyaan
  • 15 reacties
Hallo,

Ik heb gratis nummer van simyo (klantenservice voor unlock simkaart gebeld,maar op mijn bel tegoed saldo heeft simyo totaal €1,18 afgeboekt. Dat is diefstal tegen klanten van Simyo!! Het staat op de brief van Simyo dat nummer 2610221200 gratis is. Waarom heeft Simyo het bedrag van mijn bel tegoed afgeschreven??

Heeft iemand dat ook meegemaakt??

Jij, klant van Simyo
icon

Beste antwoord door Alex 19 September 2012, 14:09

Bekijk originele reactie

6 reacties

Reputatie 5
Badge +10
Hoi Fij,

Het bellen naar de klantenservice is gratis en gaat niet van je belminuten of beltegoed af. Ik heb je aansluiting even bekeken, maar vind de verbruikskosten niet terug. Kan je aangeven op welke datum dit heeft plaats gevonden? Overigens 2610221200 is niet het telefoonnummer van de Simyo klantenservice.

Groetjes,

Alex
Badge
Hallo Alex,

Het is op 13/9/2012  en er waren 2 afschriijvingen: 1st €0,11 en  2e €1,07 
Ik heb naar 06 12001200 niet 2612001200 . Misschien een typfout geweest.

Mvg,
Fij
Reputatie 5
Badge +10
Hoi Fij,

Ik zie nu wat je bedoelt. Je hebt gebeld naar 0612001200. Inderdaad het telefoonnummer van de klantenservice. Dit zou niet berekend mogen worden, maar dit wordt als een 'normaal' 06 nummer gezien. Dit gaan we zo snel mogelijk herstellen. Als je belt naar 1200 vanaf je mobiele telefoonnummer of belt naar 0800 023 2300 wordt het niet berekend. De kosten (€ 1,18) heb ik inmiddels laten toevoegen. Excuses voor het ongemak.

Groetjes,

Alex
Badge
Hoi Fij,

Ik zie nu wat je bedoelt. Je hebt gebeld naar 0612001200. Inderdaad het telefoonnummer van de klantenservice. Dit zou niet berekend mogen worden, maar dit wordt als een 'normaal' 06 nummer gezien. Dit gaan we zo snel mogelijk herstellen. Als je belt naar 1200 vanaf je mobiele telefoonnummer of belt naar 0800 023 2300 wordt het niet berekend. De kosten (€ 1,18) heb ik inmiddels laten toevoegen. Excuses voor het ongemak.

Groetjes,

Alex


Beste Alex,

Alle eerst wil ik je danken voor het snel reactie en goed service. Het brief van Simyo heb ik geen uitgebreide info (zoals jij nu uitlegt) gevonden. Maar ik heb nu de afschrijving terug gecrediteerd op mijn bel tegoed. Geweldig Alex. 

Mvg,

Fij

bij geen gehoor wordt ook tegoed afgeschreven. Ok geen contact met antwoordapparaat of voicemail gehad en toch afgeschreven beltegoed, Dat is elke keer weer

Reputatie 6
Badge +6

Hoi onterechte betaling, 

Zullen we dit in één topic bespreken? Het is niet echt praktisch als we vier dezelfde gesprekken gaan voeren :wink:

Groetjes,
Bas

Reageer